Четири години като блогър!


На 19-ти октомври отбелязвам четири ( 4 ) години, откакто започнах блога си! Исках да направя тази публикация, за да ви информирам за моето приключение, наречено живот, за моята връзка с писането в моето интернет кътче и да ви благодаря на тези, които продължават да ме подкрепят и следват по пътя ми.

Четири години и 164 публикации по-късно..ето ни тук. Не е много, но е докосващо и с мисълта, че ги има. Как стигнахме до тук?

За тези, които са тук с мен от самото начало, сте виждали ( и четете за мен, дори в Инстаграм ) за любовта ми по книгите, която запали интереса ми да съм тук сега, за ученическите ми години, да минавам през различни върхове и спадове, да започна да уча в университет и да се преместя на ново място за живеене. От едно срамежливо момиче на 15 години, което не е знаело какво се случва в живота му и достатъчно объркано, че да започне блог до 19 години. Толкова много се промени животът ми от октомври 2015 година и имам чувството, че наистина сте ме виждали да израствам и да се променям в човека, който съм днес. Изгубих приятели ( прекъснахме пътищата си ), натрупах нови и много по-добри, промених посоката на живота си и се провалях и успявах по много начини. Не споделях абсолютно всичко, защото всеки си има негови изживявания, а понякога интернет пространството е всичко, но не и напълно безопасно. Въпреки това споделях, за да достигна до хора и да помогна, дори и с думи.

Някои от любимите ми блог спомени и важни събития досега:
• Работа с прекрасни брандове, които наистина харесвам и не го правя просто защото трябва.
• Над 3000 последователя в Инстаграм и огромна подкрепа от прекрасни хора там.

Видяхте повечето житейски събития, довели ме до мястосто, където съм днес и се надявам това приключение да продължи.

И тук ще направя едни кратки благодарности:
Благодаря Ви, че сте тук! Наистина всяка една минута, която прекарвате тук или в Инстаграм профила ми, е на минута разстояние от всичко друго, което бихте могли да правите, а това значи толкова много за мен! Надявам се да се чувствате като у дома си, колкото мен, както и да сте разбрани и вдъхновени. Благодаря Ви от сърце!
Честит рожден ден, Inspiration by Marie.

С уважение,
Мари.

You May Also Like

1 коментара