19 години и няколко урока..


4.09.2019 Денят започва още в 00:00 часа. Пожеланията започват да се трупат едно след друго, а аз за първи път се чувствам по-различно от преди. Вече съм на 19 години. Първото нещо, което правя в социалните си мрежи и тук в блога е да сменя описанието – казваме чао на 18 и здравей на числото с 9. За първи път, рожденият ми ден протече без план и нещата ми се наредиха. Изпих кафето си на спокойствие, отделих време на себе си и останалите около мен.
За осемнадесет години със сигурност научих повече уроци от това число и беше хубаво. Научих се, че е окей да имаме лоши дни. Именно те ни показват хубавите страни на живота и ни научават на истински важните неща.
Успехът няма да дойде при вас, да кацне на рамото ви и да ви каже, че е там, трябва да работите усилено, за да го постигнете. Когато искате нещо, трябва да дадете всяка частичка от себе си и наистина да го искате. Така беше и с блогът, ако не беше мотивацията и вдъхновението, нямаше да го има ( въпреки че на моменти липсвам тук, това показва че не всичко се поднася на тепсия ) .
Другото, което установих е че е добре да имаш малък кръг от хора, които те заобикалят. Преди време се радвах на многото си „приятели“, но с времето разбрах че колкото по-малко имам, толкова по-истински са те. Знам, че не съм аз тази, която открива топлата вода, но е хубаво да се правят такива малки напомняния на самите себе си. И да бъда честна, добре е да се отдалечите от токсичните връзки и приятели, а аз имах доста. Лесно е да останеш в такава, но вреди неописуемо много в сравнение с премахването им.
И още няколко неща, които научих през тези 18 години. Приемането на себе си е по-важно от всеки друг. Да приемаш себе си, за това кой си, е най-важното нещо, което трябва да направиш. Преди очаквах да бъда одобрена от останалите, но в действителност имах нужда само и единствено от мен самата, защото ще ме направи щастлива в по-дългосрочен план. Научих се и да се обличам за да впечатля себе си. Спрях да се придържам към един стериотип. Обличам това, което ми харесва и ме кара да се чувствам уверена. Слагам червилото, което ми харесва и роклята, която обичам, защото няма нещо по-важно от собственото усещане.

На 19 години ми предстоят много нови неща. Ново място за живеене, нова учебна обстановка, нови хора. Със смяната на „климата“ ми идват нови идеи, преустановяване на стари рубрики тук в блога. Искам да споделям повече от това, което ме вълнува и ме прави щастлива. Очаквайте, защото и аз съм в очакване.

Благодаря Ви, че ме четете!

-Мари.

You May Also Like

0 коментара