Рецепти | Лесна френска селска торта



Напоследък доста липсва присъствието ми тук.  Не искам да давам големи обещания, но след завършването ми и всички изпити ще бъда по редовна. Да, тази година съм абитуриентка ( по-точно след 2 седмици ). Времето минава страшно бързо и не мога да се осъзная, а емоциите са големи. След бала ми ще кача и тук нещо, относно него. А сега с този пост ще дам началото на  нова поредица в блога ми. Желанието ми да готвя, да правя сладкиши и да се вихря в кухнята се засили. На Великден направих първите си козунаци, а ако искате рецептата и за тях може да ми оставите коментар.

Днес ще споделя една рецепта за бърза и лесна – Френска селска торта, но с готови блатове. Феноменална е. Толкова богата, сочна и сладка. Рецептата е взаимствана от майката на вуйна ми. Нека преминаваме към нея…


Продукти:
1 пакет блатове – моите бяха отново закупени от руски магазин, казваха се ‘’Медовик’’
500 грама заквасена сметана
300 грама пудра захар
200 грама меко краве масло
1 консерва кондензирано мляко ( в случая аз използвах  карамелено, закупено от руски магазин )
1 сладко от боровинки ( за намазване )
ядки или бисквити ( за поръсване )


Приготвяне:
В дълбок съд смесете заквасената сметана, пудрата захар и маслото заедно с кондензираното мляко и ги разбийте с миксер, или на ръка ( по ваша преценка ).
В подходящ поднос, тава или поставка за торти, сложете единия блат и го намажете с получения крем. Разпределете и част от боровинковото сладко. Следва още един блат – крем, отново блат – крем и сладко. Така през ред се слага сладкото докато свършат продуктите.
Най-отгоре намазвате с крем. Поръсвате обилно с ядки ( орехи за предпочитане ) може и натрошени бисквити.
Тортата се оставя да престои за едно денонощие в хладилник, за да стегне и да се напоят достатъчно блатовете.




Ако тази поредица ви харесва, ще се радвам да ме подкрепите и в това мое начинание. Пожелавам ви прекрасен ден или вечер, независимо кога четете това. Ще се радвам да оставите коментарите си и ако пробвате рецептата да ми изпращате снимки!

Благодаря Ви, че ме четете!

-Мари.

You May Also Like

0 коментара