One of my days: Уикенд в София 2018



14 септември, 2018
Алармата ми беше навита за 6:00. Ще си кажете подготовка за новата учебна година? Съвсем не, по-скоро ставане за едно уикенд пътешествие. Разбудих се набързо и си прибрах багажа в сака, защото миналият ден нямах свободното време да го направя. Междувременно слушах музика от един много chill плейлист в Spotify и пиех сутрешното си кафе, усмихната за това, което ме очаква. Прибрах всичко, което ми беше нужно за уикенда, прекаран далеч от вкъщи, прибрах фотоапарата, взех пари и в 6:50 с тати потеглихме, защото по разписание автобуса потегляше в 7:15. От вълнение, разбира се, забравих да спомена на къде отивам? Пътувах за София с приятеля ми по задачи и за събитие, което очаквах с нетърпение. Пътят беше четири часа и почти не ги усетих. Слушахме музика, говорихме си, аз даже успях и да кача пост в Инстаграм. Пътуването ми се отрази страшно позитивно. Наслаждавах се на гледките и споделях мислите си. Ако не знаете за какво говоря, може да цъкнете тук.  


Към 10:30 бяхме в София, но докато стигнем до Централната автогара и стана 11 часа. След пътуването с трамвай и вървенето пеш, стигнахме до квартирата на приятеля ми. Точно за половин час почивка, колкото да се оправим и потеглихме отново.
Главната причина да пътувам на 14-ти септември, а не на 15-ти е заради блогърската среща, която организирах. Седмица преди началото на месец септември, реших да попитам дали някой иска да се съберем и да се запознаем на живо. Страшно много блогъри/влогъри откликнаха и проявиха желание да се видим. Бях страшно щастлива! Страшно притеснителен човек съм и приятелите ми много добре знаят това. Този път бях по-уверена в себе си и се престраших.
Преди срещата реших с приятеля ми да направим обиколка из магазините в Paradise Mall. По огромна случайност срещнах Ева ( Stormy Garden ) в Ориндж и толкова много се зарадвах! Успях да и открадна пет минутки от времето и да си поговорим. Следващия път обаче ще се видим за повече. <3 Аз нямаше как да се размина и без покупки и излязох с един нов пуловер, страхотен за есента, и нямам търпение да дойдат по-хладните дни и да го нося с голямо удоволствие! Влязох и в Sephora, специално за Sephora Collection Anti-blemish patches и останах разочарована, защото вече бяха изкупени. След голямата обиколка из магазини, книжарници се прибрахме до квартирата да си починем малко преди да се отправя към мястото на срещата.
Наближаваше 17:00 часа и тръгнахме към сладкарница ‘’Вила Росиче”. Къщата, в която се намираше е много красива. Посетих мястото за първи път и като обстановка беше чудесно, но може би само това и още нещо. На срещата бяхме само седем човека, но си изкарахме супер. Говорихме си за различни неща, намирахме общи теми. Повечето не успяха да дойдат, но силно се надявам следващия път да се съберем отново! Относно сладкарницата, тортите бяха много вкусни! Еклерите също, разтапяха се в устата ( благодаря ти Рали, че ги предложи!! ), но от обслужването бях доста разочарована. Определено не бих организирала събитие отново там, но бих дала втори шанс на заведението заради вкусната храна и обстановката.



От ляво на дясно: Джулия, Лилия, Аз, Натали, Зори и Рали. 

След срещата с приятеля ми се пуснахме по Витошка да разгледаме събитието Алеята на книгата и уморени се прибрахме за много сън и храна!

15 септември, 2018
Не беше последният ми първи учебен ден, а най-дългоочакваното събитие и причината да отида в София – Aniventure Comic Con. Това е ежегоден двудневен фестивал за традиционна и модерна японска култура. Събира на едно място почитатели на: аниме, манга комикси, компютърни игри, изработка на костюми, видеомонтаж, филмови нърдове и ефекти. Получих възможността да посетя събитието и двата дни и отброявах дните.



Сутринта хапнахме на бързо пържени филийки и с приятеля ми се качихме на автобус и отидохме да си хванем метро към Inter Expo Center. С вълнение си дадох ръката да ми сложат гривната за вход и с усмивка на лице и книжка с програмата в ръка започнахме да обикаляме из залите. Главната причина да съм там беше да видя на живо Yehuda Devir и Maya Devir. Художниците, които развълнуват милиони по света, включително и нас, със своята серия от комикси. Докато разглеждахме из панелите, попаднахме точно на тяхната маса. Толкова се развълнувах, треперех докато извадя фотоапарата си и да отидем за снимка и автограф. С приятеля ми успяхме да се запознаем с тях и да ги поздравим за нещата, които творят надявайки се и ние да постигнем това един ден.


Освен тях, се запознах на живо и с #мегасладката пуканка Андреа Банда-Банда. Най-сладкото беше, че тя успя да ме разпознае в тълпата и си поговорихме малко, докато Нико ( приятеля ми, да ) рисуваше на големия графичен таблет на Wacom. После нямаше как да се разминем без снимка на симпатичния Fanta corner.


След обиколката ни поне 5-6 пъти на всички зали, срещане на познати хора, купуване на комикси си хванахме автобус и слязохме на булевард България, защото трябваше да си взема така любимите ми канцеларски неща за училище от Джъмбо. Мислих да правя отделен пост, но не взех толкова неща колкото очаквах.
Уморени от дългия и прекрасен ден си взехме по нещо за вечеря и легнахме да почиваме, защото на следващия ден трябваше да се прибираме към Ямбол.

16 септември, 2018 ( последен ден )
Сутринта поспахме до към 9:30 и отидохме да си вземем нещо за закуска. Бяхме си решили да се разходим из квАРТал фестивал, но не ни остана време и си взехме само брошури с локациите. 


Успях да се срещна с Мила. Запознанството ни стана толкова спонтанно, но си станахме толкова близки. След второто ни излизане се чувствахме, все едно се познавахме отдавна. Миналият път като бяхме заедно си направихме страхотен следобед в ‘’Мекица и кафе’’, а този път си направихме brunch във ‘’Фабрика Дъга”. Двете с Мила хапнахме пържени филии със сирене, бекон и яйце на очи, придружено с еспресо. Нико хапна сандвич, който не можах да опитам, но ухаеше много вкусно! Времето ни отново мина много бързо обсипано с много позитивни емоции, разговори, фотосесии и хубави моменти!






В 15:30 се прибрахме отново в квартирата, за да си оправим багажа. Автобуса ни към Ямбол беше в 17:30 и целият път го прекарахме в слушане на музика и дремване. Прекарах един страхотен уикенд и се прибрах вкъщи с много позитивизъм!

Благодаря ви, че ме четете! :))

-Мари.

You May Also Like

2 коментара