Честит 18-ти рожден ден на мен!


Този вторник беше моят 18-ти рожден ден и честно, това беше най-хубавият ми рожден ден някога! По план всичко се изпълни и имах един празник с толкова много вълшебни спомени.


Още в 00:00 часа на 4-ти септември и след малка дрямка изненадите започнаха. Затрупаха ме чудесни пожелания от любимите ми хора и усмивката ми не слиза до сега! Получих розово изкушение от приятелката ми ( розови мъфини с послание ), малка тортичка направена с любов от баба, подаръчета и духнах свещичките с желанието си.



На сутринта пожеланията продължаваха да „валят”, а усмивката ми ставаше все по-голяма. Трябваше да свърша някои неща, преди да отида на часа ми за фризьор и след това да ме гримират.
След като приключих с процедурите за разкрасяване за вечерта се прибрах за подготовката. Взех украсата с мен, облякох тоалета си за вечерта, дооправих се и тати ме се обади да слизам пред входа.


Трябваше да отидем да вземем тортата, която изглеждаше чудесно. Беше с тирамису, а украсата беше с голям надпис eighteen, естествени цветя и розова глазура. В последствие се получи тематичен рожден ден в розово и лилаво.
Отидохме на мястото, където си отпразнувах рождения ден и украсихме малко, за да предадем цвят и атмосфера. Тогава събрах една великолепна разновидност с всички подаръци, цветя, балони и стана едно лилаво-розово кътче.
Към 19:00 часа дойдоха приятелите ми и нетърпеливо отворих подаръците си, защото чакаха реакциите ми. Получих страхотен розов Instax mini 9 с кадри, които една част отидоха за рождения ми ден, хихи. Отделно планер за тази и идващата 2019 година с прекрасен дизайн, куп нещица за тяло, сладка нощница на Minnie Mouse ( защото аз вътрешно съм дете, въпреки вече 18-те ми години ) и декорации за бъдещата ми стая.










Като цяло моят специален ден беше изпълнен с истински приятели, вкусна храна, незабравими моменти и безброй усмивки. Този рожден ден беше специален и никога няма да го забравя!


А аз какво си пожелавам? Най-вече да бъда здрава! Да бъда все повече креативна, влюбена и обичана. Успехите да ме спохождат, да докосвам и да блестя. От тук нататък ми предстоят само хубави неща, а аз съм готова да ги посрещна!

Благодаря ви, че ме четете!

Поздрави,
Мари!


You May Also Like

0 коментара