Winter Tag. /Blogmas #6

Здравейте, книжни души! В последно време не знам какво ми се случва, доста съм объркана. Днес писах пост, както обикновено, но в последствие го изтрих и реших, че искам да направя тага, който Гери направи и след това го видях на още едно място и беше отворен. Имам предвид Winter Tag. И аз като Гери имах планове да включа тагове в Blogmas, повечето които открих свързани с Коледа или просто зимата ги бях направила. Просто се радвам, че открих този. Искам да поканя Симона, Румяна и Криси да направят този таг! Надявам се и на вас да ви е интересно и да се забавлявате с отговарянето на въпросите. Без излишни приказки, да преминавам към същинската част..

1. Харесваш ли студа?  
     - Не го харесвам, но съм свикнала с него. Това си е част от живота ни, така че нямаме друг избор. Ако съм облечена с подходящите дрехи, не ми прави огромно впечатление. Студа е свързан с коледните празници, трябва да го приема.. няма начин.

2.Имаш ли любима коледна миризма?
      -Аромата от дима, когато запалим камината. Може да е странно, но е свързано с топлина и уют. Освен това харесвам аромата на коричките от портокали и мандарини. Като Гери също харесвам и аромата на канела, който е прекрасен..

3.Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?
      - Зимното ми яке, което е цвят горчица и е доста актуален цвят и ми е любимото. Обожавам и широките пуловери. Като аксесоар, обичам широките шалове и любимата ми шапка.

4.Книга, която смяташ за подходяща за зимните вечери?
      - Книжките на Рейнбоу Роуъл, както и перфектно ще подхожда ‘’Любовта ми подари’’ - 12-те празнични истории под редакцията на Стефани Пъркинс.

5.Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш ‘’зима’’?
      - Сняг, мандарини, студ.

6.Нещо, което обичаш да правиш през зимата?
      -Ах, обичам да правя толкова много неща през зимата. Обичам да украсявам със семейството си. Обичам дългите разходки по снега с любими хора. Обичам да си похапвам ( това го правя всеки сезон, но все пак). Обичам да гледам коледни филми с чаша горещ шоколад. Обичам да гледам как дървата пукат в камината.

7.Какво предпочиташ: шал или шапка?
      -Шала го предпочитам винаги на първо място, но последно време започнах да нося и шапка. Така, че и двете.

8.Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?
       -Изготвям си ‘’списък’’ в главата ми в началото на декември, но все се случва така, че има усложнения и оставям всичко за последния момент. При мен винаги се случва, всичко да е оставено за последния момент, какво да се прави. Колкото и да се организирам, все нещо се изпречва на пътя ми!

9.Ако можеше да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?
      -Разбира се, щом се отнася до подаръци, аз мога да подготвя цял списък. На първо място здравето. На второ място, по възможност къщата да е готова по-бързо и да няма усложнения. На трето място, огромна библиотека и ако има книги ще е двойно удоволствието. На четвърто място, да пътувам. Обожавам. Искам да имам билети за различни дестинации. Ще ви качвам постове и от там обещавам. И на пето място, но не по важност, разбира се.. храна! Защо ли имам странното усещане, че Дядо Коледа ще ме подмине? :D

10.Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?
       -Честно казано, нямам. Освен ако не броя, че повечето ми роднини ще си идват от различни краища на света. Едните от Лондон, другите от Шотландия. Ще си прекарам времето с тях и семейството ми. Смисълът на тези празници е да сме с любимите си хора, нали така? Какво ще се случи по-нататък само времето ще покаже.

Това беше от мен за днес. Ще се видим утре със следващия пост, който си нямам идея какъв ще е. До утре!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара