Скучен ден и Коледни рецепти. /Blogmas #7,8

Сряда, 22:59ч.
Днес беше най-скучният ми ден. Сряда. Най-ужасната програма. Сутринта се събудих в 7:30ч. Както всяка сутрин си проверих социалните мрежи и гледах клипове в Ютуб. В последния момент се сетих, че трябва да ходя на сип по Биология и отидох 1 час по-рано на училище. Същинско мъчение. Ако направя и комбинация с останалите часове, които ме чакат. Не ми се мисли просто. Имахме седем часа, но заради родителската среща, часовете бяха намалени и бяхме до 18:30ч. на училище. Дори и по 35 минути, часовете ми минаха толкова бавно. Първите два часа имахме Химия с класната ни. При нея часовете минават сравнително бързо, защото аз съм се вкопчила в телефона и от време на време говоря с приятелките си. След това имахме Английски. Часът мина отново бързо, защото четохме текстове и превеждахме. Скучен час, но какво да се прави. След голямото, часовете по принцип трябва да минават по-бързо и да се прибираме, но разбира се..минаха адски бавно. Имахме География, История, Руски и Математика. По География трябваше да правим тест, но го отложихме за следващата седмица и по-добре. Тъкмо си помислих, че ни се е разминало, когато господина по История влезе и ни изтърси, че ще правим тест. Разбира се, аз знаех една седмица по-рано, но забравих. ТРЯБВА ДА СИ КУПЯ ОРГАНАЙЗЕР И ДА ГО ПОДДЪРЖАМ, НЕЗАБАВНО! Все пак, късметът беше на моя страна и познайте, кой има 95 точки от 100 на теста? Аз? Аз. Щях да имам 100 точки, но господина реши да се заяде с мен, защото неговата цел е да ни понижава успеха. Вместо да напиша 1654 година, написах 16 век и той ми отне 5 точки. Ами браво. Учителите са толкова заядливи, нямам думи просто. Руския мина толкова бавно. Имах чувството, че тези тридесет и пет минути са много по-дълги. Не спрях да говоря през часа и да си поглеждам телефона. Съответно и госпожата не спря да ме гледа през целия час и да говори на класа за положителните и отрицателните ни качества. Дойде и математиката. Тъкмо се бях зарадвала, че този час ще мине много по-бързо от очакваното, но уви мина по-бавно от колкото очаквах. Мисля, да престана да дърдоря за деня си, всички разбрахте колко скучен и бавен е бил.

23:45ч.
Тъкмо мислих да напиша и останалите неща, когато осъзнах, че нямам интернет и не мога да кача поста си. Супер, браво. Провалиха ми цял ден от Blogmas. Явно, отново ще комбинирам два поста в един ден, ще се опитам да е дълъг обещавам. Ще подложа вчерашният ден на редакция, за да го скъся и утре ще ви разкажа какво се е случило през деня.

Четвъртък, 9:37ч.
Добро утро и здравейте, книжни души! Днес сме четвъртък, денят ми отново ще мине много бавно. Това е втория ми ден с най-ужасна програма. Нямам никакво желание да отгърна учебниците, нищо че първите два часа имам английски. Просто не искам. Имам лошото предчувствие, че и днес ще ви отегча с скучния си ден.
Събудих се, преди 30 минути и трябваше да се облека и да се прибера вкъщи. Направих си една чаша кафе с прясно мляко, защото ми се спеше толкова много. Важното е, че успях леко да се ободря, но пак казвам ЛЕКО. Мисля да си пусна малко клипове в Ютуб и след това да започна да се оправям малко по-малко за училище. Днес не трябва да закъснявам, в никакъв случай и ще изляза 15 минути по-рано, за да си чакам автобуса.
Тази година не присъствах на украсяването на елхата и ми е толкова кофти. От както не сме си вкъщи, всичко се промени коренно различно. Преди мама събуждаше мен и брат ми и украсявахме заедно елхата, стаите..беше някак лично и  прекрасно. А вчера баба е украсила сама и като, че ли нещо се пречупи в мен. Част от коледното ми настроение изчезна някъде.
Нека да ви поговоря малко и за книги. Вчера прочетох около 30 страници от Бляскавият Двор и вече съм на страница 200. Може и до края на седмицата да успея да я прочета, защото трябва да се захващам с ‘’Гневът и зората’’ на Рене Ахдие. Ще я чета заедно с Павлина. <3 Отдавна сме се разбрали, тя най-накрая се завърна след дългата почивка, заради университета и ще четем заедно с пълна сила.

20:17ч.
Прибрах се преди точно 1 час и съм толкова изморена. Денят ми отново мина толкова бавно и скучно. Мисля да пропусна всичките подробности от деня, не си заслужава. Темата, на която мисля да говоря днес е, както сте видели от заглавието ‘’Коледни рецепти’’. Ако си спомняте ви бях споменала в един от Blogmas постовете, че ще ви споделя рецептата за един от любимите ми коледни десерти, а именно Сладък Салам. Това е едно от най-вкусните неща, които съм яла и в момента потривам ръце и нямам търпение да стане 25 декември и да си хапна с удоволствие.

Из рецептите на баба..
Рецепта [1]: Сладък Салам.
Тази рецепта е много кратка и много лесна. Без излишни приказки, нека ви покажа как се сътворява това вкусно нещо.

 Необходими продукти:
1 пакет обикновени бисквити.
250 грама масло.
125 мл. прясно мляко.
200 грама шоколад.
300 грама орехи.
 100 грама стафиди, напоени в ликьор.
2 с.л. ликьор.
1 ч.л. ванилова есенция.

Как се приготвя?
Бисквитите се смилат и се прехвърлят в голяма купа. След това се добавят орехите и стафидите. Всичко заедно се смила до ситно състояние. Млякото и маслото се загравят и се добавя настъргания или начупения ( по ваше желание ) шоколад. Бърка се, докато не се разтопи самият шоколад. Когато всичко е готово, тенджерата се сваля от котлона и се добавя ликьора и ваниловата есенция. Сместа се изсипва при бисквитите. Всичко се разбърка добре. След това всичко се омесва и се навива на руло със фолио ( дали ще е найлоново или алуминиево, вие си решавате ). Сладкият салам се поставя в хладилник за минимум два часа. Когато е готов можете да го поръсите с пудра захар, по желание. Десертът трябва да се съхранява на студено.

Това беше от мен за днес! Ще се видим утре със следващия пост! Сега отивам да гледам клипчета и да прочета няколко страници от ''Бляскавият двор''. До утре, книжни души!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара