Как минава един ден с мен?! /Blogmas #9

Здравейте, книжни души! Както знаете от постовете ми, напоследък доста често споменавам, че обичам да гледам клипове в Youtube. Следя няколко влогъра с огромен интерес! Със сигурност ще ви споделя в някой от постовете си, любимите ми влогъри. Вдъхнових се от поста на Жени, а и от много други. Сега обаче това далеч не е темата на този пореден ден от Blogmas. Eдни от любимите ми клипове са сутрешни и вечерни рутини. Обичам да гледам как прекарват дните си. Реших и аз днес да направя един такъв пост. Както сте видели в заглавието ще ви покажа какво правя през деня. Или казано накратко 24 часа в света на Мари.
Моята сутрин започва около 8-8:30 часа почти всеки ден. Много съм ранобудна, просто така съм свикнала и ми е изграден режима. Тази сутрин си позволих да поспя до малко по-късно, тоест 10:30, но се събудих около 3 пъти. По принцип мразя да си проспивам сутринните часове, защото съм втора смяна на училище и не ми остава никакво време. А и не само, както казах така съм си изградила режима и го следвам доста стриктно. След като се събудя отделям поне около един час на социалните си мрежи ( Facebook, Ask.fm, Instagram, Snapchat, Goodreads ) . Освен това проверявам блогърите, които следя дали са качили нов пост, същото се отнася и за влогърите. Старая се да закусвам 1 час след като съм се събудила, защото съм чувала че е полезно за организма. Понякога си правя нещо, което ми се хапва или мама е направила нещо за закуска. Тази сутрин хапнах две мандарини. Страхотно начало на деня, с любимия ми плод през този сезон.

Така като днес е петък, ще ви говоря какво правя през седмицата. Обикновено след закуска се налага да отворя учебниците и тетрадките и да науча това, което имам за деня. Понякога мързела в мен надделява, обаче трябва да се стягам, защото съм тепърва пред всички класни и контролни работи.
През ваканционните дни след закуска отново отварям учебниците за час-два, зависи от настроението ми де. Освен това, сядам и чета книжка. В момента съм на средно положение с четенето. На нощното шкафче до мен, стои ‘’Бляскавият Двор’’ на Ришел Мийд. Напоследък, започнах да напредвам с нея. Освен това паралелно с нея чета и ‘’Жажда за скорост’’. През остатъка от свободното си време обичам и да гледам филми, а в момента трябва да си насмогвам с коледните филмчета. Мисля да си направя един маратон в събота и неделя. Освен това, обичам да гледам и сериали. Малко ги занемарих, но това ще се промени съвсем скоро, обещано.
Говорихме за петък, или дните ми през седмицата,но пак се отплеснах. След като премина през всички тези неща идва момента, в който трябва да се подготвям за училище. Ежедневното ми облекло се състои от дънки и любим пуловер или блуза. Винаги се обличам семпло, не целя да нося нещо натрапчиво, което да се набива на очи. Не нося грим, има изключения, когато реша, че днес ми е ден и ще си сложа съвсем малко спирала (избягвам, защото миглите ми са си доста дълги по принцип) и матово червило в телесен цвят, което обожавам. Относно косата ми, тя няма никаква форма. Не я харесвам особено. В повечето случаи ходя къдрава, по принцип такава ми е естествената. Може да има случаи, в които да се наплета на две плитки вечерта и да я разпусна на сутринта, или ако не ме мързи прекалено много да я изправя.


Вечерта се прибирам към 19:30-20:00 в огромни изключения. (Искам да спомена, че днешният залез беше прекрасен и нямаше как да не го снимам) .Събираме се семейството ми и вечеряме. След това просто се тупвам на леглото, защото съм наистина много изморена. Решавам да прекарам вечерта или сгушена в топлото ми одеяло с книга в ръка или да проверя социалните си мрежи и да заспя, или да водя среднощни разговори по телефона. Няма какво да ви допълня повече. Тази вечер избрах да постоя на лаптопа, след това да напиша няколко неща в любимото си тефтерче, по-късно ще си пусна някое филмче с брат ми и разбира се ако ми останат някакви сили ще прочета няколко страници от книгата си. Това ми напомни, че е излязла новата глава на ‘’Жажда за скорост’’.

Благодаря ви, че бяхте част от моя ден. Ще се видим отново утре! До скоро!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара