Идеи за коледни подаръци. /Blogmas #10

Здравейте, книжни души! Как сте днес? Аз съм сравнително добре. Прекарвам деня си мързелувайки, сгушена до камината и звука от пукащите дърва. Зачервила съм бузките и то доста много. Сутринта ми мина прекрасно, получих най-накрая книжките, които очаквах от издателство Милениум. След това нямаше как да не ги снимам, толкова са прекрасни. Можете да ги видите в Инстаграм профила ми. По-късно правих ябълков щрудел, който се оказа доста вкусен. Днес съм тук отново с определена тема, а не ден в който да ви дърдоря, какво съм правила. Много се надявам коледния дух, който се опитвам да пресъздам в блога ми, да ви е завладял, защото е повече от чудесно да преживяваме този празник в повече от един ден. Особено с тези Blogmas постове навсякъде. Разбира се, същинската част на този пост чака, а не остана много време за измислянето на подаръците, с които да зарадвате близките си хора. Затова съм тук с един подготвен списък с предложения, които се надявам да ви помогнат или просто да ви насочат.

За любимия човек (Него/Нея).
За мен това е може би една от най-трудните категории, защото затруднява както много жени, така и много мъже. Изборът на подарък за половинката ни е толкова труден, поради простата причина, че всеки иска да донесе усмивки и да е сигурен, че това което е избрал, ще се хареса и всичко ще бъде повече от прекрасно в магичната зимна нощ.
Моят съвет е да направите личен подарък. Все пак за времето, в което сте били заедно, трябва да имате поне малка престава, какво обича.

1.Книгата ,за която си мечтае от доста дълго време насам.
Тук ще отправя огромен спойлер към моя приятел *надявам се да четеш това* . Отдавна мечтая да притежавам поредицата на Сара Дж.Маас ‘’Стъкленият трон’’. Дори и само на първата книга от поредицата, бих се зарадвала. Идва момента, в който трябва доста да си размърдате мозъчните клетки и да се подсетите, за коя книга или поредица не е спряла да говори половинката ви.

2.Кутия или буркан, пълен с тайни.
Добре, не ви говоря за песента на Гери-Никол, спокойно. Аз лично съм правила такъв подарък, а именно кутия изненада. Приятелят ми беше доста изненадан и щастлив, а какво по-хубаво от усмивката на любимия човек? Нищо не може да го замени. Вътре бях сложила неща, които знаех, че ще го зарадват. Наши общи спомени.

3.Техника?!
Тук съм повече от убедена, че всеки има нужда от някакъв вид технология в ръцете си, но бюджета не му е бил достатъчен, че да си го позволи. Сега е перфектния момент, да зарадвате човека до себе си.
Мъжете винаги биха се зарадвали на нова мултифункционална мишка за компютъра, винаги се намират такива, които играят доста компютърни игри. За нас дамите, един mp3 плейър, никога не е излишен. Защо не и електронен четец? Примерно.

За любимите мама и татко.
В доста от случаите съм се чудила със седмици, с какво да зарадвам родителите си. Друг път знам от доста отдавна какво да им подаря. Всяка година с брат ми си разделяме парите и им подаряваме общ подарък.
Моят съвет е да попитате баща си, какво да купите на майка си и в другия случай обратното. След това силно да се надявате, че няма да бъдете издадени. Винаги бъдете подготвени и за тази част.


1.Ръчно направени картички.
От съвсем мъничка обичам да си намирам необходимите материали, да седна и да започна да правя чудеса с двете си ръце. Ръчно направените картички винаги са едно от решенията, какво да подарите на родителите си. Те винаги биха се зарадвали и на най-малкото от вас, направено с много усилие и чувства.

2.Портмоне или дрехи за татко.
Бащите често износват портфейлите си и затова един нов, хубав и здрав портфейл никога няма да бъде излишен, напратив. Освен това дрехи, нови дънки и някой пуловер, никога няма да бъдат излишни.

3.Нова козметика за мама.
Мама е нашият пример на красотата, абсолютно винаги. Като малка постоянно стоях до нея и я наблюдавах как изящно си слага спирала на миглите и от новото си червило и после тайно ги взимах и правих, като нея. За да я зарадват и купете нова козметика, която е пробвала преди или експериментирайте с нещо ново. Да се впусне в ново приключение? Ами да, защо не. Освен това си мисля, че ще се зарадва и на някой нов парфюм, към колекцията и.

За приятелите(най-лесната категория).
Това тук е най-лесния ми избор. При тях при най-удобния случай можете да отбиете номера, с един коледен сувенир. Макар, че няма никакъв случай. Тук е времето ни да се развихрим и да дадем всичко от себе си. Те ще го оценят.
Моят съвет е да се развихрим, но под това имам предвид наистина. Като цяло на вашите приятели няма да им пука дали сте им взели нещо, което им е нужно, а просто да ги зарадвате. Те ще оценят това.

1.Кутия(пълна!)
Чудите се какво имам предвид нали? Всеки би се зарадвал на храна, а под храна имам предвид всякакви сладки неща, за похапване. Тази кутия трябва да се натъпче, със всякакви възможни неща. От шоколадови бонбони, до любимите вафли, соленки до малко патронче с уиски(нека да ви е по-пълноценен празника, хахаха). Освен това няма как да ни се размине само с храна, все пак това е кутия – трябва да има разнообразие. Може да добавите вашите общи снимки и много спомени, които ви карат да се смеете с пълен глас. Може и да се добави някоя ароматна свещ, кой не обича? Моите приятелки обожават!

2.Преживяване.
Тук е идеалния момент, в който да си грабнете раниците и да си направите едно общо пътуване. Защо не в някой друг град? Или просто да отидете заедно в някоя пицария да похапнете? Това е идеалния момент, който можете да прекарвате още повече време заедно.

Това бяха моите идеи за коледни подаръци! Силно се надявам, да съм успяла да ви помогна или вдъхновила за нещо още по-добро? Ще се радвам да ми оставите долу в коментарите, вашите идеи за подаръци тази година. Ще се видим отново утре в следващия ми пост! До скоро!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара