7 вдъхновяващи коледни цитата. /Blogmas #11


Здравейте, книжни души! Как си прекарахте неделния ден? Моят отново го прекарах под завивките. Лежейки в топлото легло си мислих за предстоящата ми седмица. Чакат ме толкова тестове и класни, просто ме заболява главата, само от мисълта, какво остава, когато идва момента,  да действам. Много мразя, когато оставям всичко за последния момент. Утре трябва да преписвам планове по Биология. Тук моето съвършено АЗ се обажда. Стигнала съм до урока за въглехидратите, а останалите ми съученици са на белтъци. Супер, няма що. Чудите ли се защо не пиша в час? Защото искам всичко да е прилежно и красиво написано. Имам да преписвам най-малко 10 страници. Освен това трябва и да ги прочета, защото има огромна вероятност да ме изпитат, а аз не съм подготвена нито физически, нито психически. Може би ще си остана със стискането на палци и надяването, че е понеделник и имаме само един час. В сряда или четвъртък ме очаква контролно по Английски на целия раздел. Освен това петък ме чака и по Етика и право. Да не забравям, има вероятност да правим и теста и по Биология тази седмица. И разбира се, освен всички тези неща, трябва да си подготвям и темите за класната работа по Литература, която е другия понеделник. Супер, ако успея да качвам Blogmas постове тази седмица, ще е доста учудващо и същевременно хубаво. Наистина!
Днес нямам никакви идеи, а не мисля да оставям поста до тук – ще напиша 7 вдъхновяващи коледни цитата. Вдъхнових се от поста на Симона, който ще ви оставя тук.

1. ‘’От дом на дом, от сърцето на сърцето, от едно място на друго. Топлината и радостта на Коледа ни приближават по-близо един до друг. – Емили Матюс.’’

2.’’Който не носи Коледа в сърцето си, никога няма да я открие под коледното дръвче. – Рой Л. Смит.’’

3.’’Коледа не е дата. Това е състояние на ума. – Мери Елън Чейс.’’

4.’’Коледа е това време в годината, когато ни хваща носталгия по дома, дори когато сме си вкъщи. – Карл Нелсън.’’

5.’’По Коледа, всички пътища водят към дома. – Марджъри Холмс.’’

6.’’Облече се”в най-хубавите си дрехи” и най-после излезе на улицата. До това време хората вече се лееха като поток, както ги беше видял с духа на Настоящата Коледа; и като вървеше със скръстени на гърба ръце, Скрудж поглеждаше всеки човек с радостна усмивка. С една дума, изглеждаше така покоряващо приятен, че трима или четирима добродушни хорица рекоха: „Добро утро, сър. Весела Коледа!”И по-късно Скрудж честичко повтаряше, че от всички весели звуци, които някога е чувал, тези са му звучали най-весело. – Чарлз Дикенс из Коледна песен.’’

7.’’Seeing is believing, but sometimes the most real things in the world are the things we can’t see. – The Polar Express.’’


-Мари.

You May Also Like

0 коментара