Седмичен пост. /Blogmas #12-17

Здравейте, книжни души! Аз съм тук след почти една седмица отсъстване. Зарязах Blogmas и съм много разочарована от себе си, но тази седмица се изниза много бавно и ми беше доста натоварена. Понякога животът ми и проблемите с него ми тежат толкова много, че ми е трудно да се изправя. Понеделникът беше доста еднообразен, както винаги. Мина сравнително бързо, много учудващо. Вторник. Това е едновременно един от най-хубавите ми дни тази седмица, но и гаден защото имахме контролна по География, която беше изключително трудна с тези глупости, които учим в момента, но все пак успях да се справя. Сутринта имах известни проблеми със Спиди, но след това отидох до офиса и си взех първата ми кутия BOPS на тема ‘’На лов за Коледа’’. Мисля да направя отделен пост за кутията, така че спирам да говоря до тук. Сряда. Ден без контролни, юхуу!  Денят мина сравнително бързо, няма какво да говоря конкретно. Вечерта като се прибрах зарових глава в учебника си по английски, за да уча думи за контролната на следващия ден. Колко по-приятно да стоя до 23:30ч да уча думи нали? И до 1:00 ч. да си ги преговарям за сутринта.  Четвъртък. Най-ужасния ден от седмицата. Исках да си забия някъде главата и да не я изкарам от там повече. Тук ще разкажа малко по-подробно. Сутринта се събудих в 8:40ч. и трябваше да се прибера вкъщи, за да мога да си преговаря още малко думите и съответно да погледна и задачите по математика. Защо? Защото имах класна и контролна в един, колко забавно нали? Каква ирония на съдбата. Изпих сутрешното си кафе на една глътка и започнах да преговарям. Към 11:40 трябваше да изляза да си чакам автобуса, за да отида при една моя приятелка да и помогна със задачите по математика. Разбира се автобусът подрани с 2 минути. Видя ме, че идва и най-нахално си продължи. Аз се ядосах и му махнах, за да спре. После не знаете какво псуване беше, но каквото такова аз си сложих слушалките и усилих музиката докрай, съответно последва пълно игнориране за света. Първи час имах контролна по английски на думи. Всичко беше отлично, когато не сложих листа пред себе си и все едно някой изпи всичките ми знания и изключих. Успях да напиша толкова малко думи, просто не ми се мисли за оценката съответно. Само дето се блъсках толкова много да уча. Втори час отново имахме английски, учителят ме дразни толкова много мислейки се за велик, но не е. Хвърчи в облаците, нямам търпение някой да го свали на земята. Трети час – биология. Тъкмо си мислих, че часът ще мине толкова бавно, когато госпожата по италиански ме извика, за да поговорим за конкурса. Съответният конкурс е за кратък разказ. Участвам с него в Италия. Предната година участвах също, но с есе на тема за приятелството. Творбата ми беше публикувана в една книжка и бях истински щастлива. Тази година минах през доста трудности за да успея. Страхотно! Дойде реда и на класната по математика. Разбира се, аз реших 6 от 10 задачи. Страхотно, няма що. Надявам се, че господина ще ми даде възможност да напиша и другите 4 задачи с корените, защото нямах никакво време, а се боря за отличен по математика.

Петък,11:36ч.
Добро утро. И аз се наредих в списъка с болните, май май. Сутринта се събудих със запушен нос, а вчера вдигнах температура. Страхотно. За мое разочарование, все пак ще ходя на училище. Днес ме чакат две контролни – по Физика и Етика и право. В главата ми е огромна каша и не знам как ще се справя. Сутринта погледнах формулите по Физика и плановете по Етика, сега остава да ми стискате палци и да ми пожелаете късмет. Сега се оттеглям да гледам малко клипове в Youtube и след това да се оправям за училище и ще се включа по-късно вечерта.

Събота,12:45ч.
Здравейте, книжни души! Ще ме попитате защо не си спазих обещанието да пиша вечерта? Спокойно, ще ви разкажа. Както ви казах имах две контролни. Закъснях за първия час 10 минути от физиката. Разбира се, ние не правихме контролна. Господина каза, че ще я правим във вторник, докато аз разбира се не казах, че няколко човека ще отсъстваме тогава заради олимпиадата по БЕЛ и познайте, правихме контролна. После познайте кой гледаха все едно е убил някого – мен. Успях да си реша задачата и мисля, че ще имам отлична оценка. След това правихме контролната по Етика и също се справих добре. От там нататък времето се изниза някак по-бързо от очакваното, но бях много изморена. След това като се прибрах заспах в 20:30ч.
Сутринта се прибрах вкъщи и правих мекици. Станаха страхотни. Закусих и оттогава гледам клипове в Youtube и се ровя в Tumblr. Може би малко по-късно през деня ще седна да пиша интерпретативни съчинения или ще ги оставя за утре, ще видим. Обещавам ви утре да ви напиша пост свързан с Коледа, а не моите глупости през деня. Обещавам. Отивам да чета малко от ‘’Бляскавият двор’’ остават ми около 200 страници до края. До утре.


-Мари.

You May Also Like

0 коментара