Ден в нюанси. /Blogmas #5

8:40ч.
Здравейте, книжни души. Току-що бях изиграна от майка ми, за пореден път. Събуждайки мен и брат ми, каза че е 9:30, но уви не беше така. Цяла вечер не можах да заспя спокойно, събуждайки се от всякакви ужасни сънища и болки в корема. Но няма да ви занимавам с глупости. Сутринта ми не беше никак ползотворна. Погледнах какво имам за писане и сметнах, че ще е добре да го оставя за по-късно, защото социалните мрежи ме викат, за да ги проверя. Програмата ми за понеделник е хубава с изключение на биологията и английския, които ми усложняват живота двойно повече от това, както е в момента. Единствения плюс е, че имам два часа литература. Любимия ми час.

9:03ч.
23 минути по-късно аз продължавам да лежа в леглото си с лаптопа, гледам клипчета в Ютюб. Нищо необичайно. Всъщност, не знам дали съм ви споменавала, че обичам да гледам клипове на български и чуждестранни влогъри. Особено сега цялата ми стена е пълна с клипове на нашата много позната тема Vlogmas. Това ме зарежда доста положително и така увеличавам коледното си настроение още повече.

13:14ч.
Аз съм вън, на спирката при температура 4 градуса и умирам от студ. Все пак съм доста благодарна на слънцето, което прокрадва лъчите си от време на време и съм още повече благодарна на транспорта, заради него ще закъснея за биологията, прекрасно. *усетихте ли сарказма?*

13:17ч.

Update: (все още съм в очакване на автобуса)
1 минута по-късно Update: (автобуса дойде, като го знам колко е бавен, ще закъснея на 100 процента съм сигурна.)

23:43ч.
Идва време да завърша този пост, а аз осъзнах, че нямам адекватна тема, която да ви споделя и да ви разсея от моите глупости. За пореден път се убедих, че животът не е толкова розов и е претрупан с множество препятствия, през които трябва да мина. Закъснях за първия час, както и предположих и госпожата мрънкаше, но какво да направя транспортът е виновен!! Втори и трети час имахме литература. Нещо ползотворно в деня, разбира се разсейвах се за части от секундата и госпожата трябва точно тогава да ме погледне и да ме обвини, че не внимавам в часа и. Искам да помага за олимпиадата, но не внимавам. Ех, Мари. Голямо междучасие = храна, храна, храна. Още нещо положително в моя ден. От тогава денят ми рязко се понижи от настроение добро, до искам да убия някой. Не знам дали има логика в това изречение, не знам дали има логика във всичко написано до момента, но сега има няколко минути до полунощ, на мен ми е криво и ми се спи. Разбира се, денят ми стана ужасен. Не очаквах, че всичко това ще се случи, макар че имаше такава вероятност, винаги е така. Иска ми се да ви разкажа, но няма да ви занимавам с личния си драматичен живот. В момента настроението ми е: тъжна музика, слушалки в ухото и писане на пост, за да не останете разочаровани.
Мисля да спра до тук, защото ще ви отегча и то доста. Отивам към леглото, защото нямам физически, а и психически сили да продължа този пост. До утре и се надявам денят ми да е много по-добър от този и да обърна внимание и на коледните теми, все пак. Прегръдки.


-Мари.

You May Also Like

0 коментара