Коледен Книжен Маратон (ККМ) - TBR. /Blogmas #21

Здравейте, книжни души! Който се чуди какво е ККМ, аз ще ви кажа. Това означава Коледен Книжен Маратон –  инициатива на български блогъри от книжното общество, които искат да направят голямо събитие и едноседмично интензивно четене. Реших да се включа с огромно удоволствие, пълна сила и много мотивация! Ще разкажа на кратко за маратона и ще обявя книгите, които ще прочета през него
Маратона започва от 23 декември ( петък ) и приключва на 29 декември ( четвъртък )  съдържа 5 категории + 2 бонус категории, за тези които ще се справят с началните и са ентусиазирани за още. Математически пресметнато се пада по една книга на ден. Това е една страхотна възможност за мен, защото ме чака огромна купчина с книги, както за ревюта, така и за удоволствие.

1.Книга на коледна тематика. – Първата категория, реших да покрия с ‘’Любовта ми подари’’ сборник с разкази, под редакцията на Стефани Пъркинс.

2.Книга, която ти е била подарена. Тук мисля и аз като Румяна, да прочета ‘’Дюи – котето от малката провинциална библиотека, което трогна света’’ на Вики Майрън и Брет Уитър. Нямам търпение да прочета тази книжка, за това прекрасно малко същество.

3.Книга с коледни цветове на корицата. Ами мисля да покрия третата категория с първата книга от поредицата на Сара Дж. Маас <3 ‘’Стъкленият трон’’. Корицата е бяла и има нюанси на синьото и червено на буквите на авторката. Мисля, че книгата е идеална за категорията.

4.Книга с романтична/любовна тематика. Ами тук честно казано се затруднявам леко. Всъщност не, сега след като погледнах книгите, които ми се усмихваха да ги прочета намерих подходящата. Мисля, че е време да си довърша ‘’За да си спомня’’ на Лара Ейвъри. Тук има преплитане на романтичната тематика и болестта на главната героиня. Нямам търпение да довърша историята на Сами.

5.Книга, с която ще изглеждате най- tumblr до камината. Тук ще прочета втората книга от поредицата на Сара Дж.Маас ‘’Среднощна корона’’.  Книгата ще е перфектна за чаша вино, топло одеяло и бурни емоции до камината. Все пак корицата е с червени нюанси, връзва се страхотно.

6*.Книга от жанр, който не си пробвала до сега Като цяло, аз съм от хората, които четат всичко, така че мисля че няма кой знае какво да започна. Но мисля да прочета най-после ‘’Гневът и зората’’ на Рене Ахдие. Да, не е нов жанр за мен, но е съвсем различен свят, така че мисля, че не е проблем.

7*.Книга по избор. –  Дойде ред и на последната категория. Книгата, която ще прочета е ‘’Краля демон’’ на Синда Уилямс Чайма.

Това беше моят избор, честно казано съм много доволна от него. Кой ще участва в маратона? Ще се радвам да споделите книгите, които ще прочетете през него. Успех на всички участващи, много мотивация и несломим дух, ви пожелавам, както и на мен!

Линк, към event-a на маратона във фейсбук:

You May Also Like

0 коментара