Списък с коледни желания. /Blogmas #19,20.

Здравейте, книжни души! Да, отново пропуснах един ден. Просто снощи се прибрах доста късно и бях прекалено уморена да пиша. Мисля да ви спестя какво съм правила, а да започна направо с темата. Днешната ми тема е моят коледен wishlist. Може би е малко късничко, но какво пък толкова. Както си спомняте, миналата година също публикувах пост, с моите коледни желания, вдъхновен от Жени. Искам и тази година да споделя нещата, които искам да открия под коледната елха.

○ На първо място, книжки. Разбира се, няма как да го пропусна. С удоволствие искам да събера поредицата ‘’Стъкленият трон’’ на Сара Дж.Маас. До момента имам само първата книга. Разбира се, това не са единствените книжки, които искам.

○ Органайзер. Както сте забелязали краят на изминалата година чука на вратите, а аз си поставям като цел да бъда много по-организирана. За това няма да откажа един голям и красив органайзер.

○ Дрехи. Имам нужда от освежаване на гардероба си. Мисля, че някой нов пуловер или нов чифт дънки няма да са в излишък на никого.

Polaroid. И аз като Теди, мечтая за тази камера от много отдавна. Ще ми върши чудесна работа, ще си снимам книжките и веднага ще излизат в хартиен вариант, прекрасно нали?

Това беше от мен. Тази година списъкът ми с материални неща, не е много голям. Ще се радвам към това да си пожелая и много здраве, щастие, успехи и любов през 2017 година. Много здраве за близките ми също. А вие какво ще си пожелаете за Коледа?


-Мари.

You May Also Like

0 коментара