Festive Christmas Book Tag. /Blogmas #22

Здравейте, книжни души! Днес сме 22 декември и остават още 2 дни до Бъдни вечер, което значи още 3 дни до края на Блогмас. Днес реших да осъществя един тематичен таг, благодарение на Юли. Искам на свой ред да поканя Ева, Рали и Мери. Надявам се и на вас да ви е толкова интересно, колкото и на мен! Нека преминаваме към същинската част на този пост.

1.Книжно семейство, с което би искала да споделиш коледната вечеря.
Храна, храна, храна. Тук няма как да пропусна семейството на Стела от ‘’Сърца за разбиване’’. Може би се приповтарям, с повечето блогъри, но ще има прекрасна и вкусна вечеря, няма друг начин. Ще се радвам да вечерям и с момичетата от ‘’Бляскавият двор’’ с изключение на двама – трима, но Седрик и Аделейд трябва да са там!

2.Книжен артикул, който би искала да получиш като подарък за Коледа?
Много бих се зарадвала на дрешки за книги. Вече имам една, благодарение на приятелките ми, които ме зарадваха за рождения ми ден, но още една никога не е в излишък. Освен това бих се зарадвала и на някое колие с цитат от книга или пък чаша с книжен мотив.

3.Герой, който би бил прекрасен коледен елф?
Фейрааа от ‘’Двор от рози и бодли’’. Ще е страхотен елф.<3

4.Свържи книга с перфектната коледна песен.
Мисля, че ‘’Любовта ми подари’’ ще е перфектна комбинация, с която и да е коледна песен. Разбира се все пак ще оставя някоя приятна песничка.


5.Книга или герой, от който или която си разочарован и изпращаш директно в списъка на непослушните?
Тамлин просто ще хвърчи в списъка с непослушните директно! Без да се обяснявам подробно, всеки който е чел трилогията на Сара Дж.Маас ще ме разбере повече от идеално.

6.Книга или герой, която или който смяташ, че заслужава повече признателност и трябва да отиде в списъка на добрите?
Повечето книги, които съм прочела има доста положителни герои. Мисля, че всеки до един заслужава повече признателност.

7.Червено, златно, зелено: книга, която има прекрасно коледно чувство у себе си?
За да не се повтарям мисля да поставя поредицата ‘’Стъкленият трон’’ на Сара Дж.Маас. Колко учудващо? <3 Да, не съм я чела, ще я започна след броени дни, но съм сигурна че това ще е поредицата, която ще топли сърчицето ми в тези студени коледни дни.

8.Книга или поредица, която ти обичаш толкова много, че би искала всеки да намери под елхата, за да я прочетат и заобичат също?
Като отделна книга тук ще поставя ‘’Крадецът на книги’’ на Маркъс Зюсак. А като поредица или по-точно трилогия ще се повторя, но … ‘’Двор от рози и бодли’’ на Сара. <3 Моите фаворити за всички времена!!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара