Като за последно.. /Blogmas #23,24

Здравейте, книжни души! Да, днес сме 24 декември, Бъдни вечер и последния Блогмас пост за тази година! Да, това значи, че може да се присъединя и другата година. Днес е най-любимият ми ден от годината, освен разбира се Коледа и Нова Година. Коледното настроение се увеличава, коледните лампички започват да светят още по-силно от началото на Декември. У дома ухае на готвено и всички са в прекрасно настроение. Сутринта ми започна в 9:24ч. Тази сутрин си позволих да поспя един час допълнително. Просто така се случи. Станах да помогна на баба, защото не се чувстваше добре. Лични проблеми, не мисля да ви натоварвам. След като закусихме реших да чета малко за Книжния Коледен Маратон. Днес е ден втори, а аз съм в нищото. Вчера имах доста неща на главата и не ми остана капчица свободно време, а сега съм на 80 страница от първата си книга. Тази година имах пръст в цялата подготовка за вечерта. Започнахме да готвим с баба. Аз лично правих баницата и стана страхотна. Всички бяха доволни. За първа година беше в мои ръце и аз самата също съм много доволна от крайния резултат. Всичко стана толкова вкусно. Събрахме се на масата към седем и половина, осем часа. От баба и дядо получих подаръка си малко по-рано, а именно якето ми в цвят горчица, което харесвам много. А от мама и татко телефона ми. Като цяло ми липсва тази част с отварянето на подаръците сутринта на 25 декември, но като се прибера може да ме очакват, кой знае. Може би утре ще направя един пост с коледните ми подаръци, като миналата година, но или ще го кача вечерта или сутринта на 26 декември. Преди малко теглихме късмети от баницата и познайте какво ми се падна. Познайте де. Добре, ще ви кажа. Паднаха ми се пари ( + парата ) и безброй книги. Дано се сбъдне!! Имам ли много пари имам и безброй книги. Перфектна комбинация.
Това беше последният пост от Блогмас 2016 година. Надявам се, да не съм ви разочаровала много. Много се радвам, че бях до вас толкова много време, почти всеки ден. Ще се опитвам и през останалото време да пиша дейли постове, забавно е. Пожелавам ви една много уютна Коледа прекарана с близките ви хора. Пожелавам  ви и много подаръци под елхата, надявам сте били добрички деца тази година. Усмихвайте се и до утре или в други ден! Ще прикача снимки, за да не е толкова празен този пост.



-Мари. 

You May Also Like

3 коментара

  1. Весела Коледа Мари! Здраве, семейна топлина и уют желая на теб и близките ти! <3
    P.S Ако искаш надникни в блога ми liyasownworld.blogspot.com .. нова съм! :D :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Малко късно отговарям! Благодаря ти, да ти се връща двойно! <3 Ще надникна! :)

      Изтриване