Ще има ли #Blogmas?!

Здравейте, книжни души! Аз съм тук отново, завърнах се. Сигурно се чудите, защо отсъствах от книжното пространство? Или пък не? Е, какво толкова ще споделя. Причината е училище и книжния застой, който ме беше обхванал за известно време. Книжен застой = Без четене = Без ревюта в блога. Последните два дена ми минаха доста хаотично, но другите излишни приказки ще ги оставя за друг път. Тук съм с новина. Дълго време се чудих дали да се затормозявам цял месец, всеки ден, да ви занимавам с ежедневни постове. Силно се надявам да си остана все толкова ентусиазирана, колкото в момента. От първи декември се включвам в Blogmas 2016. Може да се случва някои постове да са по-кратки, особено в дните, които съм заета. Ежедневието ми, не е едно от най-забавните неща, но какво да се прави.
Идва големия въпрос. Какво всъщност да очаквате от мен през този месец? На първо място искам да ви предам коледното си настроение, което ме е обхванало още от средата на месец ноември. Ще заразя блога си. Другото, което може да очаквате са ревюта на книги ( няма как да мина без тях, все пак е за това блога главно, нали? ), любимите ми коледни филми и песни, доста daily постове ( как протича деня ми ), много тагове ( по възможност, разбира се. ) , всякакви коледни вдъхновения и още много разнообразни неща. Все пак ако ви издам всичко, ще изгубя елемента на изненада.
Искрено се радвам, че Криси също се включи. А вие обмисляте да го направите или няма да затормозявате живота си допълнително?


-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. За първи път чувам за Blogmas, но идеята е страхотна и с нетърпение очаквам ежедневните ти постове. Особено тези с коледно настроение, защото за момента ми липсва таковаХД <3

    ОтговорИзтриване