I'm A Reader Book TAG.

Здравейте, книжни души! Толкова много ми се правеше таг, но различен от всички останали и успях. Благодаря на Пам, която беше толкова добричка да ме тагне да направя този таг, който е именно за формирането ми като читателска личност. На свой ред ще поканя Ади, Павлина, Габи и Юли.

1.Изберете една дума, която описва това да си читател?
Забавление. Сериозно, според мен това е думата. А и не искам да се повтарям като останалите. Като читател откривам нови светове, срещам нови герои, говоря с други любители на книгите. Искам да кажа, че това е наистина забавно, нали?

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
Съвсем ясно си спомням как като невинно детенце, не исках да чета. След прочитането на ‘’Пипи Дългото Чорапче’’ на Астрид Линдгрен обаче, аз съжалих за изречените думи. Всъщност има много книги, поради които аз се влюбих в четенето. В ума ми изникна тази, която препоръчвам многократно ‘’Крадецът на книги’’ на Маркъс Зюсак!

3.Твърда или мека корица?
Аз лично предпочитам меката корица, поради причината че е по-лесна за носене и за четене. Но никога не бих отказала и твърда корица, те са по колекционерски и прегледни за окото.

4.Как четенето промени същността ви?
Е, тук може да разгърна големите изречения. Определено може да се каже, че последната една година доста промени живота ми, като читател и не само. Аз преди обичах да чета само за забавление и такива неща, но след като започнах блога си – желанието ми за четене се увеличи много повече. Разбира се – аз винаги съм обичала да чета. От времето, когато бях на 7 години. Спомням си как като дете, четох детски приказки, книжки за животни, пубертета и много други. Но сега съм в съвсем различна сфера. Повече преобладават романите, но последните месеци разнообразявам с най-различни жанрове. Четенето ме изгради като четяща личност. Четенето ме научи също, че да правиш грешки не е нещо толкова лошо, те ни помагат и ни учат на много житейски уроци. С няколко думи – благодарна съм, че мога да чета и да съм в тази книжна сфера. Горда съм да ме наричат и да се наричам четец. Всички ме знаят като блогър и читател най-вече.

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
Няма да посоча конкретно заглавие, зависи според настроението в което се намирам и какво ми се чете.

6.Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите?
Моята баба винаги е била голям книгоман и до днес продължава да чете и даже си взима от моите книжки, които аз чета. Още от съвсем малка си спомням как ме насърчаваше да посегна към големите и задължителни книги за училище, а и не само..  Тя беше жената, която ме научи да обичам книгите и да ги пазя колкото животът си. Бабо, ако четеш това – обичам те и ти благодаря. Прегръщам те.

7.Опиши идеалното си място за четене.
Мога да кажа библиотеката на Бел от ‘’Красавицата и звяра’’ ( която е невероятна ) , но честно казано съм искала само една стая – стени от лавици, пълни с книги и малък кът, където имам един голям барбарон или диван с топло и пухкаво одеяло и малка масичка за почивка с моята книга и чаша с кафе, какао или просто сок.

8.Коя книга промени начина, по който гледате светът?
Хм, това е доста труден въпрос, защото аз не знам дали има такава книга, която да ме е накарала да гледам светът по различен начин от сега. Както казах по горе ‘’Крадецът на книги’’ играе много важна роля в живота ми. 

-Мари.


You May Also Like

2 коментара

  1. Поредният страхотен таг ^^ Дала си прекрасни отговори и сега като се замисля.. бих била адски щастлива ако имах библиотеката на Бел ^^ Искрено ти благодаря, че си ме отбелязала, защото за мен бе наистина полезно да спра и да се замисля за промяната, която настъпи в мен, след като започнах все повече и повече да се отдавам на книгите !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Габи! <3 Твоите отговори също са прекрасни и се радвам, че направи тага! Ах, кой не би искал библиотеката на Бел.. за щастие ще се насладим на нея отново по кината другата година!

      Изтриване