Хаотичен ден и неща, които харесвам в зимата. /Blogmas #1

Здравейте, книжни души! Днес е първи декември, часът е 22:55, малко късничко, но официално откривам Blogmas 2016. Официално плановете ми се объркаха. Имах идеята първият ми пост, да е свързан с книжната ми равносметка и плана ми за декември. Ами, като погледнах, колко малко книги съм прочела, просто се отказах. Сигурно следващата равносметка, която ще видите в блога ми ще е годишната. Днес е четвъртък и денят ми мина ужасно бавно. Преди два дена започнах ‘’Бляскавият двор’’ на Ришел Мийд и съм на 140 страница, харесва ми, но нещо пак не ми остава време да разлиствам страниците. Стискайте ми палци да я довърша съвсем скоро, защото много ми харесва. Сутринта заваля сняг и при нас, най-накрая. Очаквах, че ще натрупа, но се разминахме отново. Направих си едно горещо кафе и излязох малко на терасата, докато гледам как снежинките падат. Ами, красиво е. Замръзнах докато отивах към училище след това. Телефонът, който поръчах преди една седмица пристигна, а се добрах до него едва вечерта. Взимахме отново километрични уроци по биология, които се превърнаха в същинска химия. Не знам още колко пъти ще си задам въпроса, защо се записах в биологичната паралелка?? Какво си мислих? Какво?! Учителят по английски, пък ни вдигна нервите за пореден път. След толкова глупости, които ви споменах, сега ще започна да пиша един списък с неща, които харесвам в зимата. Поне те ще ме стоплят в този мразовит ден.

Неща, които харесвам в зимата.

1.Пуловерите. (обич.)

2.Горещият шоколад (бял, по възможност.)

3.Тъмните лакове за нокти.

4.Снежните дни.

5.Пижама дните.

6.Пухкавите одеяла.

7.Коледните дръвчета.

8.Подаръците.

9.Коледа.

10.Зимните боти.

11.Коледните песни.

12.Коледните филми.

13.Шампанското в навечерието на Нова Година.

14.Домашно направени сладки.

15.Първият сняг.

16.Дългите чорапи.

17.Правенето на снежни ангели.

18.Спускане с шейни. (ах, как ми липсва.)

19.Зачервените ми бузки.

20.Студенината, свежия въздух.

21.Ледените висулки.

22.Снежните топки.

23.Коледните лампички.

24.Горещата вана.

25.Удобните пижами.

26.Шаловете.

27.Топлите прегръдки в студения ден.

-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Първо честит телефон и със здраве да го ползваш, и да направиш много хубави снимки с него. :дд Шампанското на Нова година със сигурност е нещо много хубаво и приятно. Най-накрая още едни човек дето да харесва студеното време и въздуха през този период, а да не говорим за коледните лампички, което ме подсеща, че е крайно време да си купя. Много хубав и приятен пост. Успех с биологията и ще очаквам следващия! :)

    ОтговорИзтриване