The Autumn Book Tag

Здравейте, книжни души. Аз съм попаднала в един reading slump, от както започнахме училище..кратък, да се надявам, че и такъв ще си остане. Днес времето е студено, но напук на него аз ще направя един книжен таг, а неговата тема е един от любимите ми сезони есента. Благодаря искрено много на Юли, която ме е тагнала, а аз на свой ред ще тагна Ади, Румяна, Рали и Гери. Нека не се бавя повече, а да се захващам с въпросите.

1.Кое е любимото ти нещо относно есента?
От много дълго време есента се смята за нещо противоположно от това, което носи лятото. Повечето хора асоциират сезона с тъга, раздяла, дъждовни дни и купища негативни емоции. Аз пък не мисля така. Есента е времето, когато започват да падат най-разноцветни листа, всичко се обагря в червено, оранжево, кафяво. Есента е времето, когато имаме възможност да се върнем към любимите си занимания на закрито. Да четеш книга в топлата стая с чаша горещ шоколад, докато навън вали. Да си разказваме прекрасни истории с любимите хора на чаша вино, да гледаме интересни филми. Да изпитваме носталгия по хубавото време, но е по-добре да се насладим на прекрасния сезон и той да вникне в нас, да носим любимите си пуловери и боти и всичко ще е прекрасно.

2.Коя книга ти напомня за училищните дни?
Определено както и при Юли, доста хора трябва да са разбрали мнението ми за училище, особено за класа, в който се намирам. Юли, напълно те разбирам. Книгите, които ми напомнят са леки и романтични истории, развити в гимназията, както и тези, които съм изчитала в часовете, докато учителите са ми правили забележка или просто не са забелязали. Колко книги са минали през ръцете ми, скрити под чина, докато учителя преподава новия урок или изпитва някой ученик..ах. Всичко ще продължава, до 12 клас. След това и в университета,нали? Една от тези книги, която ми идва на ум е ‘’Крадецът на книги’’ на Маркъс Зюсак.. От тогава се влюбих в тази красота.

3.Коя корица ти напомня за есента?
Мисля отново да кажа ‘’Крадецът на книги’’ на Маркъс Зюсак. Самият и цвят много ми напомня на есента. А и доста спомени ми нахлуват в главата с тази книга. Хем хубави, хем лоши. Ситуациите бяха две, коренно различни .

4.Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?
Ами мисля, че не съм чела книга с Хелоуин тематика, но ми предстои да прочета ‘’Сезонът на злополуките’’ на Мойра Фоули-Дойл.

5.Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?
Отново няма такъв, ако хелоуинските епизоди на ‘’Малки Сладки Лъжкини’’ не се брои. Брои ли се?

6.Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?
През ноември месец ще излезе зимния сборник под редакцията на Стефъни Пъркинс и нямам търпение да си го закупя.

7.Кое излизане на филм през есента очакваш?
С огромно нетърпение аз и моето приятелки очакваме ‘’Домът на мис Перигрин за чудати деца’’, който излиза на 30 септември. Мисля, че трябва да изляза от читателския застой и да прочета книгата, преди филма.

8.Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?
Ами повече от три са, но щом трябва да спазя бройката. ‘’Домът на мис Перигрин за чудати деца’’ , ‘’Сезонът на злополуките’’ и ‘’Гневът и зората’’ на Рене Ахдие. Всички знаем, че няма да са само тези книги, още 10 ме очакват на бюрото.


-Мари.

You May Also Like

0 коментара