Любовта ми към Рейнбоу Роуъл и книгите и.

Здравейте, книжни души. От заглавието още се вижда, за какво ще се говори в днешния ми пост. Рейнбоу Роуъл. Авторката е доста позната в аудиторията на подрастващите тийнейджъри или така наречените ‘’млади възрастни’’. Ако това име не ви говори абсолютно нищо, със сигурност ще се сетите за кой ви говоря, като спомена ‘’Елинор и Парк’’. Когато не пише, Рейнбоу с удоволствие чете комикси и планира пътешествия за нея и семейството и. Тя чете от съвсем малка и е мечтаела да стане библиотекарка. 
В този пост за жалост не мога да разгледам цялото и творчество. Защо? Защото притежавам само книгите и, които са преведени. Това са именно ‘’Елинор и Парк’’, ‘’Фенка’’, ‘’Връзка’’ и на последно място, но не по важност ‘’Прикачен’’. ( Книгите на снимката, не са мои. Моите книги са при приятелка. ) (: 
Всеки, който следи блога ми или просто ме познава лично, би трябвало да знае, че Рейнбоу е една моя много любима авторка и достойно застава в топ 3. Почитателка съм на книгите и. Харесвам, всяка нейна творба. Късче живот. Намирам много неща в тях, които се оприличават на моя живот. Много често и героите ме препращат в някой момент от моето минало, когато е трябвало да взема някакво решение, подобно на тяхното. Тя успява по някакъв начин да ме кара да се потопя в книгите и и да запомням всяко едно изречение..всяка една дума. Толкова е вълнуващо, че не може да се опише. Може само да се усети.
В книгите, които съм чела до момента от нея в и н а г и се разказва за любов! Все пак тя е писателка на бестселъри в жанра юношески и съвременен роман. Любовта е една тема, която предизвиква множество въпроси в литературата и не само. През ръцете ми и през очите ми, са преминавали множество любовни романи. В повечето случаи чета само това. Но нещо в книгите ме кара да чувствам нейните различни. Нейните са по-специални. По-добри. Прекрасни. Възхитителни. Въздействащи. Всеки нейн роман се отличава с нещо. В ‘’Елинор и Парк’’ огромно впечатление ми направиха черните дрехи на Парк и неговото непрестанно четене на комикси със слушалки в ушите. Също и червената и непокорна коса на Елинор, както и безобразното и съчетаване на дрехите. При ‘’Фенка’’ пък впечатление ми направи Кат, че е огромна фенка. А при ‘’Връзка’’ големият и жълт телефон, през който преминаваше всичко..’’Прикачен’’ с неговите емейли и любовни елементи, чрез виртуален и реален свят.
Колкото и да описвам, нищо няма да покаже силната ми любов към авторката. Рейнбоу ни кара да чувстваме. Историите и, могат да ни разплачат, могат да ни накарат да се смеем, да се притесняваме,да се вълнуваме. Можем да изпитваме чувствата и терзанията, които мъчат героите. Може да ни накара да се влюбим. Независимо дали в книгата, в героите или самата книга да ни вдъхнови да се влюбим в нашия любим човек, с когото сме нямали смелост да говорим, до сега.
Мисля, че успях да ви убедя, че Рейнбоу Роуъл е една невероятна и истинска авторка. Книгите и са леки и приятни, но съдържащи в себе си цялата гама от цветове на човешкия живот. Докато писах този пост осъзнах още едно нещо. Намерих още едно качество в писателката – тя ни показва истината, такава каквото е, каквато я срещаме в реалния живот. Тя ни подготвя за избори и трудни решения.  Тук в този пост, успях да предам цялата си емоция и чувства, всичко, което ме вълнува. Ще го кажа кратко и ясно, ако не сте прочели нещо на авторката или сте прочели само едно – сега е вашият момент – давайте. Това е вашият автор! Рейнбоу Роуъл. Нямам какво да допълня повече, самата тя и книгите и говорят.

Ето ревюта на книгите, които съм прочела.

‘’Елинор и Парк’’ – нямам никаква идея, защо не съм написала ревю!!

‘’Фенка’’ – ревю тук.

‘’Връзка’’ – ревю тук.

‘’Прикачен’’ – ревю тук.

-Мари.

You May Also Like

0 коментара