It's my birthday.. (16)

Вече сме 5 септември..краят на рождения ми ден настъпи.
Станах на 16 години – така дългоочакваните ми години. Сега с огромна мъка си спомням как си отброявах минутките до вчерашния ден 4 септември. Бях толкова развълнувана.. получих един куп пожелания ( 100+ ) , подаръци и безкрайни емоции. Ще започна от начало - приемете това за едно вмъкване към целият ми ден.
Всичко започна в 23:30 на 3 септември, аз и моята най-добра приятелка преминахме през огромни емоции..беше голямо отброяване на минутите до рождения ми ден и надпревара, кой първи ще ми честити рождения ден. Настъпи 00:00 часа..аз бях толкова щастлива, че навършвам 16 години..пуснах си ‘’It’s my birthday..’’ и си танцувах до 1:45, когато толкова ми се приспа, че просто нямах никакви сили..
Както винаги моята личност, когато се вълнува не може да спи. Сутринта отворих очи в 7:00. Опитах се да заспя.. и накрая ми се получи. Баща ми ме събуди с happy birthday и прегръдки в часа, когато съм родена. Почувствах се много хубаво, но след това възглавницата и топлите ми завивки отново ме обхванаха в клопката на сънищата. Малко по-късно същата сутрин ( разбира се ) се събудих от звъненето на телефона си, започнаха пожелания и беше повече от пределно ясно, че няма да се заспи повече.
Денят ми след това започна да се изнизва толкова бързо.. видях се с роднини, след това излязох на кафе с приятелката ми и братовчед ми, а след като се прибрахме започнах да се приготвям за вечерта. Събирахме се приятели на пицария. Тук нямам какво да добавя толкова. Говорихме си, забавлявахме се, хапвахме и получих много хубави подаръци ( не се хваля, но повечето бяха свързани с книги ) . Получих ‘’Прикачен’’ на Рейнбоу Роуъл. Реакцията ми, като я видях в кутията беше ‘’Йес, най-накрая имам всички книги на Рейнбоу, освен Carry On разбира се, която не е преведена’’ . Получих също и дрешка за книги, която е толкова сладурска. Получих и няколко свещи за атмосфера при вечерното ми четене. Получих ваучер за книги, който мисля да оползотворя и едно сладко сребърно колие с балерина * забравих да го снимам * . Искрено съм щастлива, зарадвах се на всеки един подарък, който ми е подарен от сърце. Денят наистина мина неусетно..разрязахме тортата, намислих си желание и духнах свещичките..след това набързо се прибрах и се мушнах в леглото си, защото бях толкова изморена.
Рожденият ми ден ще е незабравим. Станах на 16. Пораснах с още една година. Преминах през доста емоции за една година. Изживях толкова неща. Научих много нови неща и постигнах някои от целите си. Сбъднах и една моя голяма мечта. За тази една година създадох и това прекрасно книжно кътче, което другия месец става на една годинка. Запаленото ми четене се усили още повече. Всичко беше на моя страна тази година и се надявам да продължава все така. Искам да пожелая нещо на себе си..след купищата пожелания искам да си пожелая нещо. Здравето е на първо място, защото без него не може. Щастие, късмет, който да ме съпроводи навсякъде, успех във всяко едно мое начинание, едно нестихващо вдъхновение и спокойствие. Да имам още много безброй поводи за усмивки. Десетки и десетки прочетени книги, които да оставят трайна следа в мен. Искам да благодаря на всички мои приятели, които бяха част от този ден и ме направиха щастлива. Благодаря, че споделяхте емоциите ми. Благодаря и на родителите ми, които също бяха до мен 16 години и ме обичат и ценят все още! Ще споделя малко снимки, за да бъдете дори и малко и вие част от моя ден.



 









-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. На снимката в цял ръст съм ужасна😂😂😂.Радвам се, че си изкара хубаво 😘❤.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нищо ти няма! Благодаря ви за всичко, много ме зарадвахте! 😘

      Изтриване