End of summer Book Tag.

Здравейте, книжни души. Вече сме към края на лятото..времето тиктака и оставят броени дни до започването на септември месец. Доста ми е тъжно, че лятото свършва, но същевременно ми е много приятно защото обичам есента, цветните листа навсякъде, меките пуловери и дънките с есенни цветове. Душичката ми трепери от вълнение.
Чудих се по какъв начин, да изпратя лятото и ми се отдаде страхотна възможност – с таг. Благодаря на прекрасната Мони, която ме тагна, да го направя. Аз от своя страна искам да тагна Румяна, Вик, Криси и Рали ( знам, че обожаваш таговете) . ^^ На книгите, които имам ревюта, ще можете да ги прочетете като кликнете на заглавията им. Приятно четене! :) А тагнатите, забавлявайте се като го правите.

1.Изгревът на лятото: Книга, която нямаше търпение да прочетеш през лятото.
Тя  не е само една. В началото на лятото си бях набелязала някои книги, които задължително искам да прочета. Едната от тях беше ‘’Всички наши места’’ на Дженифър Нивън.

2.Прекалено топло, за да изляза: Книга, заради която прекара целия ден вкъщи.
‘’Сърца заразбиване’’ на Али Новак. Книгата я започнах началото на август месец. Лежах си в леглото и се чудих, коя книга да започна. Тогава беше един от онези мързеливи дни, в който си почивам с топла напитка и любимите ми бисквити с масло от Lidl. Започнах книжката вечерта към 22:00 часа и стоях до 2:00 за да я свърша. Тогава имах нужда от едно леко разнообразие, а тя ми го даде в двойни дози като кафе в Starbucks. ^^

3.Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи, вместо да излезеш с приятели.
Само след като прочетох ‘’динамичната и пълна с обрати книга’’ заглавието, което ми изникна пред очите беше ‘’Двор от мъгла и ярост’’ на Сара Дж.Маас. Тази книга ме държа под истинско напрежение, но ми хареса наистина много! Ако я препрочета, със сигурност ще предпочета нея, пред излизане с приятели. :D Съжалявам, но пак ви обичам.

4.Летен road trip: Книга, която чете в колата по време на път/ по време на ваканция.
Докато пътувах към морето четох ‘’Книжарница на колела’’ на Джени Колган.

5.Студена лимонада: Книга, чието начало не хареса, но в която постепенно се влюби.
Малко началото на ‘’Стъкленият похлупак’’ на Силвия Плат, ми се стори леко бавно, но след това историята ме стисна и ми хареса много. Една хубава и трогателна история.

6.Охлаждащ Starbucks: Книга, подходяща повече за студени пролет, есен, зима.
Ще се повторя, но отново ще кажа ‘’Двор от мъгла и ярост’’. Действието се развива в Двора на нощта, и книгата ме стопли наистина много, затова бих предпочела да си я препрочета през зимата, примерно. Атмосферата ще е по-приятна.

7.Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.
Тук оставям отговорът празен, защото нямам разочароваща книга, през това лято.

8.Слънчасване: Книга, от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.
Отново оставям празен отговор. Това лято прочетох книги, които успяха да ме грабнат и надминаха всички мои очаквания.

9.Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.
Все още не съм прочела такава книга това лято. Да се надявам през тези броени дни, това да се промени. Мисля, че ‘’Роклята’’ на Софи Никълс, която започвам днес ще промени всичко..

10.Дъжд и хамак: Любимият цитат, който прочете и който те накара да философстваш.

‘’Понякога, Кларк,
ти си единственото нещо, което
ме кара да ставам сутрин.’’
-‘’Аз преди теб’’ на Джоджо Мойс.

11.Златно слънце: Най-слънчевата, усмихната и лятна корица на която попадна.
Не съм го чела, но просто няма как да не го споделя. Сборникът ‘’Летни дни, летни нощи’’. Корицата е страхотна, толкова жълта и лятна. Докато я заглеждах в книжарницата се пренасях отново на плажа, с едно бяло фрапе, забавления с приятели и книга в ръка. Всичко това само от корицата. Интересно ми е какво ли ще ми е мнението ми за нея, след прочита и.

12.Лятна любов: Книга, която би препоръчала отново и отново, заради емоцията, която носи.
Няма да се повтарям за трети път, вие си знаете какво щях да кажа. Тук ще ви кажа за прекрасната стихосбирка на не по-малко прекрасна Рали Генчева ‘’Този път, за даме чуеш’’. Това е една мъничка книжка на размер, която ми донесе огромни емоции и ме накара да чувствам по-силно и да се влюбя отново за първи път. Също и няма как да пропусна ''Ангелско нашествие'' на Сюзан Ий.

13.Залезът на лятото: Книгата, с най-красивия финал.
И аз като Симона, няма как да пропусна книгата ‘’След Теб’’ продължението на Джоджо Мойс. Просто съм щастлива, че прочетох продължението.. това ще кажа. Показа ми защо трябва да обичам живота си.

Съвсем скоро очаквам и вашите отговори! (:

-Мари.

You May Also Like

0 коментара