Отново на училище #2 - Back To School Tag.

Здравейте, книжни души. Днес съм тук с втория пост от поредицата #Отново на училище. Сигурно ще ви прозвучи доста клиширано и обикновено, но днешната тема ще е таг. Няма да тагвам никого, ще го оставя отворен да го направи всеки, който пожелае. Нека преминавам към въпросите.

1.Кой клас/курс си?
Тази година ще съм десети клас.

2.За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?
Вълнувам се, защото ще се видя с приятелите си. Отново ще се смеем в часовете и ще се забавляваме. Вълнувам се, също и заради часовете по литература. Може да ви звучи странно, но е така. Обичам, когато обсъждаме дадено произведение, а тази година ще имаме много хубави за обсъждане. Притеснявам се, защото още в началото започват изпитвания и входни нива. Надявам се, да не се изложа като миналата година.

3.Любимата част от подготовката преди училище/университет?
Най-любимата ми част е закупуването на канцеларски материали. Обожавам. Даже си накупувам толкова много, че половината не ги ползвам. Особено тефтерчета. Купувам и така не се каня, да започна да пиша в тях нещо.

4.Какво мислиш за училището и класа си/ университета и групата си?
Училището ми се води като най-елитното в нашия град. Харесвам го, много. Учителите и учениците са много приятни. Някой от учителите се опитват да ни научат на нещо, но в повечето случаи ние не го оценяваме. Класа ми. Да си призная честно, харесвам само една част от класа. Целия клас са много добри, но са много затворени. Делим се на групички, което въобще не е приятно.

5.В колко часа ставаш за училище/лекции?
Зависи от смяната, която съм. Ако съм първа смяна ставам в 6:30 сутринта. Ако съм втора смяна става към 9:00-9:30 най-късно.

6.Старателна ученичка/студентка ли си?
Да. Полагам всякакви усилия, за да може да съм доволна, както аз, така и преподавателите ми, също и семейството ми.

7.Раница или дамска чанта?
И двете, но повече предпочитам раница, по удобна ми е. Тази година също ще съм с раница.

8.Стил на обличане в училище/университет?
Зависи от времето. Като цяло не се старая много, слагам дънки и тениска, оправям си косата, слагам раницата на гърба и потеглям.

9.Интересен/забавен спомен от училище/университет?
Спомена ми е доста забавен и е свързан с мен и моите приятелки. Няма да го разкажа обаче, защото не е за пред интернет обществото. :D

10.Кого таг-ваш?
Споменах по-горе, че оставям тага отворен, за да може да го направи всеки, който пожелае. (:


-Мари.

You May Also Like

0 коментара