July and August Book Haul! #1


Здравейте книжни души! Днес отново съм тук ( леле, учудихте ли се? ) с нов и различен пост в блога си. От толкова време разглеждах разни клипове и постове за Book Hauls и си мислих, дали и аз ще направя някога. Е реших се и направих за последните два месеца, юли и август. Сдобих се с толкова много нови книги – една част купени с мои средства, други подарък, трети изпратени ми за ревю. Представям ви моят първи, но не и последен Book Haul! Някои от книгите са прочетени, но други не. Ако съм написала ревю на някоя от книгите, ще го откриете като кликнете на съответното заглавие. Приятно четене и ако видите книга, която ви грабне, защо не си я добавите в to-read list-а! ☺


С няколко думи ще ви опиша това съкровище. Благодарение на прекрасната стихосбирка на Рали, аз успях да се влюбя за първи път, отново. Не какво да е влюбване, а едно такова бурно, заслепяващо и неописуемо. Книжката беше малка на размер, но огромна на емоции.

Страхотна химия между главните герои, атмосферата като цяло ми напомни на ‘’Красив Негодник’’ отново на същата авторка, но тази история беше страхотна сама по себе си.

Книжарница, много книги, действието се развива в Шотландия, една симпатична каравана, всичко хубаво събрано на едно! Неописуеми емоции. Книга подходяща за всеки, най-вече за запалени книголюбители!

Тази книга наистина ми разби сърчицето, както и гласи в заглавието. Една лека, приятна и същевременно невероятна книга, научаваща те на някои важни неща от живота. Хареса ми, не ме остави да спя, спомням си как стоях до 01:24 през нощта и после моментално писах ревю. Преди да прочета тази книга, имах нужда от леко разнообразие и тази книга ми го донесе в двойни дози, като едно приятно кафе от Starbucks!

Това е една чудесна, сърцераздирателна, сладка, забавна и затрогваща книга. Тази книга ме прегърна от самото си начало, прекара ме през доста лични, хубави и тъжни моменти, когато стигнах на финала и тя ме пусна и аз исках още. Сега докато писах това си спомних, как като видях книгата я харесах толкова много и я исках! Получих я, не съжалявам!

6.’’Дневникът на Ане Франк’’
Отдаде ми се възможност да притежавам тази книга и нямам търпение да разлистя страниците и. Силно се надявам историята на Ане, да ме грабне!

Толкова прекрасни мнения слушах за тази книга..е, дойде и моя ред. Не съжалявам, че я прочетох. Прекара ме през едно кълбо от емоции. Трогна ме, накара ме да се смея и да се просълзя искрено! Главната героиня Мод – е тя е един от най-трогателните, запомнящи се и отличителни гласове, които някога съм чела! Авторката се е справила брилянтно в написването на дебютния си роман!

Новата ми любима книга на всички времена. Новата ми любима авторка.  Не очаквах, че такъв жанр ще ми хареса, но вече няма да казвам голяма дума, преди да съм се убедила. Сюзан е представила света в книгата много красиво. Точно така си представях един свят, който току що е попаднал в апокалиптичен хаос. Заслужава си четенето, много съм щастлива, че се докоснах до нея!

9.’’Аз съм знаменитост’’ на Кейти Бърчал.
Книгата прочетох за доста кратък период от време. Това не е една от най-добрите книги, но може да ви накара да се усмихнете. Това е едно подходящо четиво за лятото, нищо че е към края си. Леко, свежо и сладко. Чете се бързо и е особено приятна.

10.’’Тези плитки гробове’’ на Дженифър Донали.
Отдаде ми се възможност да се сдобия с тази красива книга. Силно се надявам да ми хареса и самата и същност. Анотацията ме грабна много и ми е доста интересно, как ще се развие самият сюжет.

Сдобих се и с втората книга от невероятната трилогия на Сара Дж.Маас! Ще кача две думи и ви оставям да се насладите на ревюто. ОБИЧАМ Я, ПРЕКРАСНА, НЕВЕРОЯТНА, ПОМИТАЩО ПРОДЪЛЖЕНИЕ И ОГРОМНИ ОБРАТИ. Е, май не са две думи. ( Предупреждавам, който не е чел първата книга, не му препоръчвам да прочете ревюто на тази, ще си спойлнете моменти от началото )

От много време слушах за творчеството на Дона Тарт. Останах истински впечатлена от тази книга и като цяло от усета на писане на авторката. Съвсем скоро се надявам, да се добера до останалите и книги.

13.’’Българ’’ от Неделчо Богданов. Книга- игра #1,2,3 .
‘’Здравейте! Аз съм Българ! ‘’ – култовите реплики на култовия Българ, който всеки трябва да е чул. Не съм си представяла, че седмичния хит ‘’Българ’’, ще се превърне в първия български пълнометражен анимационен 3D филм и ще се превърне в трилогия от книги- игра.  Страхотни книжки за разпускане, аз с удоволствие се разхождах из страниците и, отгатвах отговорите. Заслужават си.

14.’’Бягащият човек’’ на Стивън Кинг.
Тази книга ми е подарък. Силно се надявам да ми хареса и да обикна творчеството на Стивън Кинг, като повечето читатели.

Тази книга е един пакет от емоции. Емоционални сривове. Ако знаех предварително какво ще се случи ( макар, че си имах едно наум ) може би щях да бъда леко страхливо настроена към нея. Защо? Защото не бях готова за толкова емоции наведнъж. Обаче, тя толкова много ми хареса! Щастлива съм, че се докоснах до нея. Това може да не е книга светлина, пълна е с болка, но е много красива.

16.’’Перфектна химия’’ на Симон Елкелес
Най-накрая да се добера до братята Фуентес. Анотацията ме грабна много и се надявам да ми хареса, но след всичките хубави изказани думи, относно трилогията съм убедена, че ще ми хареса, а и това е моя жанр книги.

17.’’Домът На Мис Перигрин За Чудати Деца’’ на Рансъм Ригс.
Всички са дали толкова много звездички в Goodreads на тази книга, толкова хубави мнения, че нямам търпение скоро да разгърна страниците и, и да и се насладя.

18.’’Ясновидците’’ на Либа Брей.
Книга, която искам да прочета от доста дълго време и май това време дойде. Анотацията, звучи наистина интригуващо. Корицата и е просто зашеметяваща, на допир и на външен вид е страхотна! Силно се надявам да ми хареса!

Относно тази книга, мненията бяха 50/50. Някой я мразеха, не я харесваха, други я харесваха. Аз съм от втората половина. ‘’Самодива’’ има обилна, тъмна и загадъчна красота. Написана е по много хубав начин, което я направи още по-хубава за четене. Присъства огромна доза въображение в корицата, което също ми допадна. Тук съм по-голям фен на българската версия на корицата, но имам и оригиналната и нашия вариант.

20.’’Обичам цветовете: Не мога да заспя- Антистрес книга за оцветяване’’
Получих тази книга, вчера. Толкова съм щастлива. Нямам търпение да придам живот на всяка една страница с най-разнообразни цветове.

21.’’Звезден полет’’ на Мелиса Ландърс.
Бях ви споменала в един таг, че ще се сдобия с тази книга!! Е, най-накрая е в ръчичките ми. Нямам търпение да разлистя страниците и на тази книжка. Анотацията и ме стисна и ми хареса. Скоро, ще я прочета и се надявам да ми хареса цялата история.

22.’’Удивителната и изключителна приказка за Мирър и Голиат’’ на Ишбел Бий.
Ах, тази книга. Да си призная честно на първо място корицата и ми хареса много! Когато влязох в малката ни книжарничка, тя ми се наби на очи. Обаче след анотацията си казах, че тази книга трябва да я имам. Трябва да ми хареса. ТРЯБВА.

Това беше първият ми Book Haul! Не очаквах, че постът ще стане толкова дълъг, но нормално с толкова книги. Надявам се за напред да продължавам с този тип постове, защото ми харесва.


-Мари.

You May Also Like

0 коментара