Goodreads Book TAG


Здравейте, книжни души. Днес съм тук отново с един таг пост, който е доста по-различен от всички останали банални и еднотипни тагове. Бях тагната от Павлина, за което искрено и благодаря, защото чаках да бъда тагната тайничко. На свой ред аз ще тагна Ева-Мария, Румяна, Криси и Памела. Надявам се да се забавлявате докато го пишете и отговаряте, защото аз лично се.

1.Коя беше последната книга, която маркирахте като прочетена?
''Удивителната и изключителна приказка за Мирър и Голиат'' на Ишбел Бий. Скоро ще кача ревю. 

2.Кои са книгите, които четете в момента?
Още не съм започнала нова книга, защото свърших тази преди 10 минути. Нямам идея, коя да започна.

3.Коя книга добавихте последно към списъка си за четене?
Те са две. Едната е ‘’Момичето Айнщайн’’ от Филип Сингтън. Другата е ‘’Дневникът на Ане Франк’’.

4.Коя е следващата книга, която сте запланували да прочетете?
Никаква идея нямам. Очаквам да ми пристигне една книга, а в момента ме чакат още пет и нямам никаква идея какво ще реша.

5.Използвате ли системата за оценяване в Goodreads?
О, да най-редовно. Най-често давам по 4,5 звезди. Един път дадох 1 звезда, но си беше напълно заслужено! Случвало се е да давам примерно 3,5 / 4,5 звезди, но им давам пълно число, защото няма как да оценя с половинки, което е не е честно, никак.

6.Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за 2016 година?
В началото на годината си отбелязах да прочета 60 книги. Преди малко успях да го изпълня и съм много щастлива. Сигурна съм, че ще задмина 60 книги, даже 70. Че ако не и повече от това.

7.Имате ли wish-list?
Нали имам read-list. Защо ми е wish-list?

8.Коя е следващата книга, която планирате да си купите?
Две са, които искам много да си купя вече и да ги притежавам. Като цяло са много повече, но в момента искам най-много тези. ‘’Прикачен’’ на Рейнбоу Роуъл и ‘’Кажи ми три неща’’ на Джули Бъксбаум.

9.Имате ли любими цитати, които обичате да споделяте?
Имам много любими книги – много любими цитати. Като чета определена книга и си набелязвам сигурно по 20 прекрасни цитата. Ще споделя един от последната книга, която четох.

‘’But it’s not true. I forgot things – I know that – but I’m not mad. Not yet. And I’m sick of being treated as if I am. I’m tired of the sympathetic smiles and the little pats people give you when you get things confused, and I’m bloody fed up with everyone deferring to Helen rather than listening to what I have to say.’’
 - Emma Healey, Elizabeth Is Missing.

10.Кой е любимият ти автор?
Имам прекалено много, но все пак. Маркъс Зюсак, Рейнбоу Роуъл ( накъде без нея ), Колийн Хувър, Кристина Лорен, Сара Дж. Маас.
Новооткрита : Сюзан Ий.

11.Присъединили ли сте се към някои групи?
Към една група, но не и отделям особено внимание.

12.Колко книжни рафтчета ( bookshelves) имате в Goodreads?
Обичайните триread, currently reading & to-read – тези са ми напълно достатъчни.


-Мари.

You May Also Like

0 коментара