Intergalactic Book TAG


Здравейте на всички! Днес съм тук с един таг пост. Тагът е посветен на книгата ‘’Звезден Полет’’ от Мелиса Ландърс. Всеки може да направи тага, дори и да не е прочел книгата. Аз съм от непрочелите, shame. Съвсем скоро  пред цялото книжно общество обещавам, че ще се докопам до тази страхотна книга! Благодаря на Памела, че ме е тагнала, а аз на свой ред ще тагна Ади, Ева-Мария, Румяна и Гергана. Нека преминаваме към въпросите!

1.Космос: Назови книга, която не принадлежи на този свят (необикновена)  - развива се на място различно от твоето.
Тук казвам ‘’Ангелско нашествие’’ от Сюзан Ий. Новата ми любима книга. Хареса ми цялата идея на историята и всичко беше представено, така както аз го виждах в мислите си. Още съм под въздействието на тази невероятна книга.

2.Черна дупка: Книга, която напълно те е погълнала.
Тук отново ще кажа ‘’Ангелско нашествие’’, но и ще кажа и трилогията на Сара Дж.Маас ‘’Двор от рози и бодли’’. Книгите ме погълнаха толкова, че се чудих защо не съм се докоснала до тях по рано? Бяха толкова съвършени и ме отвяха със страниците си за отрицателно време.

3.Светлинна скорост: Назови книга, за която си толкова нетърпелива, че би пътувала със светлинна скорост, за да я вземеш.
Тук ще назова няколко, защото просто искам да ги притежавам много много скоро. На първо място ще поставя ‘’Звезден полет’’ на Мелиса Ландърс ( все пак тя е виновницата за този таг, но и освен това искам да я притежавам ) . Също, когато излезе третата и последна книга от трилогията на Сара ‘’Двор от рози и бодли’’, аз ще съм първата, която ще тича до книжарницата, за да си я закупи.

4.Мъглявина: Назови книга с красива корица.
Ох, де да беше една. Щях да кажа отново ‘’Ангелско нашествие’’ ( вие си знаете, че тя е една от тях ) , но ще кажа ‘’Ясновидците’’ от Либа Брей. Толкова е красива, просто ме остави безмълвна, когато попадна в ръцете ми. Мисля да добавя и ‘’Изборът’’ от Кийра Кас.

5.Мултивселена: Назови spin-off поредица, която обичаш.
‘’Адски устройства’’ на Касандра Клеър. Не съм я чела, но съм сигурна, че ще я заобичам.

6.Гравитация: Назови любимата си двойка, която сякаш се привлича с гравитационни сили.
Без да се замисля отговарям Фейра и Рис от трилогията на Сара ‘’Двор от рози и бодли’’ .

7.Големият взрив: Назови книгата, която те запали по четенето.
‘’Пипи Дългото Чорапче’’, ‘’Мери Попинз’’ , както и много други. А на по-късен етап, като доста други хора прочетох книгите на Джон Грийн, а нататък вие знаете как се развиват нещата.

8.Астероид: Назови кратка история или новела, която обичаш.
Тук ще сложа трилогията ‘’Never, Never’’ на Колийн Хувър. Книгите са съвсем мънички на страници, но големи на емоции.

9.Галактика: Назови книга, с няколко гледни точки.
Не знам дали се счита, но поредицата на Колийн Хувър ‘’Без Хоуп’’ е от две гледни точки.

10:Космически кораб: Назови заглавие на книга, което би било идеално име за космически кораб.
The Diviners или Angelfall звучи страхотно! ^^

-Мари.

You May Also Like

6 коментара

  1. Оо, много интересен таг ! ^^ Избрала си страхотни заглавия ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много! ^^ Ако не си го направила, чувствай се поканена да го направиш от мен! <3

      Изтриване
  2. Благодаря много за тага <3 Вижда ми се много интересен и с удоволствие ще го направя!^^

    ОтговорИзтриване
  3. Само хубави заглавия, Мари! Благодаря за тага и веднага се залавям...Нали си говорехме, хахааха <3

    ОтговорИзтриване