Book Nerd Problems #2

1.Когато някой ме нарече маниак за писане/четене. 

2.Когато твоите приятели ти спойлнат края на книгата.

3.Когато влезете в книжарница, а не сте били там от седмици. 

4.Когато някой ви каже, че не обича да чете.

5.Когато приятелите ти, не искат да прочетат любимата ти книга.

6.Когато някой те попита : ''Ти отново ли четеш? Каква тъпотия.'' .

7.Когато си обсебен книголюбител. 💘📖

8.Когато приключиш любима книга.

9.Когато чакаш да излезе следващата книга от поредица.

10.Когато те попитат ''Какво правиш?'', а знаят отговора.



You May Also Like

6 коментара

  1. :D много забавен пост, напълно съм съгласна все една аз съм го писала. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Памела! Напълно съм сигурна, че почти всеки книголюбител, ще се намери тук! :D

      Изтриване
  2. Хаха, супер съчетание на гифчетата :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, благодаря ти! :D Постарах се! Надявам се, да се познаеш в някоя, хах! :D <3

      Изтриване
  3. много забавен и интересен пост ♥ определено се припознах във всяка категория ;дд ♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! <3 Както се припозна в първата и втората част, съм сигурна, че ще се припознаеш и в третата! :D <3

      Изтриване