June Wrap Up and July TBR

Хей! Вече сме края на месец юни и започва началото на юли месец! Официално вече сме във лятна ваканция, юхуу! Въпреки натоварения ми месец, аз завърших с отличен успех и прочетох доста книги! Но ревютата бяха на доста заден план, обещавам ще се реванширам с двойна доза! Общо за месеца прочетох 8 книги. Започнах месеца с поредицата ‘’Изборът’’ на Кийра Кас, или по-точно първите две книги от поредицата – Изборът и Елитът. Книгите ме спечелиха много и ги оцених 5/5 звезди в Goodreads. Ревю ще направя на първите три книги от поредицата, след като прочета и третата. След това преминах към ‘Ps. You are mine’’ на Alexa Riley. Книгата е кратка и се чете на един дъх. Действието се разви прекалено бързо, може би само това беше недостатъка и. Ревюто и можете да прочетете, като кликнете тук. Преминах към една трилогия ‘’The Hotel’’ на Lola Darling. На кратко се разказва за хотелът Рексфорд, най-луксозния в града. Момиче, получава стаж, който за нея е сбъдната мечта.След това се среща с Доминик Рексфорд и всичко се преобръща. Една история подобна на много други романтични и еротични книги. Нямам намерение да пиша ревю, но трилогията беше страхотна. Оцених я 5/5 звезди в Goodreads. Предпоследната книга, която прочетох или по-точно прескачах през редовете беше ‘’Множество Катрини’’ на Джон Грийн. Исках да прочета тази книга, но останах крайно разочарована. Прекалено много математика, а и не ми допадна особено историята и. Не си заслужава да пиша ревю за тази книга, но кой знае кой дявол ще ме бутне да напиша гневно ревю? Не знам. 1/5 звезди в Goodreads. Последната, но не на последно място, която прочетох.. *барабани, моля* ии това е ‘’Моят път към теб’’ на Никълъс Спаркс. Оценката ми беше 4/5 звезди в Goodreads. Защо? Екранизацията ми допадна повече от колкото книгата, може би причината е, че първо изгледах филма.. не знам. Отново няма да пиша ревю, но накратко за нея от анотацията. Аманда и Долсън се влюбват безумно в гимназията. Макар да принадлежат към различни социални прослойки, техните чувства са неподвластни на неписаните правила в малкото южно градче. Непредвидими обстоятелства разделят влюбените и ги запращат по противоположни житейски пътеки. След години те се срещат отново…
И аз като Ева ще пропусна да спомена този път заглавия за следващия месец. Мисля, да взема участие в няколко маратона, но все пак ще видим как ще се развият нещата. Знаете, че преди и след всеки маратон качвам tbr и wrap up постове. С времето ще видите, кои книги ще чета, както и аз също накрая ще направя един обобщителен пост със всички книги за юли и август месец. Желая на всички една страхотна ваканция и един слънчев и приятен юли месец! :)

-Мари.

You May Also Like

2 коментара