Mid-Year Book Freak Out TAG


Искрени благодарности на Ади, Памела и Натали за тага.
На свой ред аз тагвам : Ева, Гергана + някои booktube канали, а това са: Алекс и Райс от Четат ли двама? и Плами от LoveLife&Books.

1.Най-добрата книга, която си прочела досега през 2016.
Хм, толкова ми е трудно да отговоря на този въпрос. Доста книги ме грабнаха през тази половина на 2016 година, но да заложим на ‘’Двор от рози и бодли’’ от Сара Дж.Маас. Няма как да си изкривя душата просто.

2.Най-доброто продължение, което си чела досега през 2016.
През половината на тази година съм чела две поредици. Затова ще заложа на ‘’Елитът’’ от Кийра Кас, но съм на 100% сигурна, че продължението на ‘’Двор от рози и бодли’’ , ‘’Двор от мъгла и ярост’’ ще ми допадне адски много.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.
- ‘’Илумине’’ от Ейми Кауфман и Джей Кристоф
-‘’Прикачен’’ от Рейнбоу Роуъл
-‘’Двор от мъгла и ярост’’ от Сара Дж.Маас

4.Най-желани предстоящи издания през втората половина на 2016.
Книгата излезе наскоро, но ще я включа ‘’Летни дни, летни нощи’’, ‘’Преди’’ от Анна Тод, която очакваме на 10 септември от издателство Егмонт, поредицата ще я започвам лятото, така че тръпна от вълнение.  Също с нетърпение очаквам шестата и последна книга от Кристина Лорен и нейната поредица ‘’Красив’’ 3 декември от издателство Егмонт.

5.Най-голямо разочарование.
Няма да коментирам. ‘’Множество Катрини’’ от Джон Грийн.

6.Най-голяма изненада.
‘’Аз преди Теб’’ от Джоджо Мойс. Книгата ме трогна адски много, влюбена съм.  Дано съм също толкова доволна и от екранизацията по книгата, която излезе преди 3 дни.

7.Любим нов автор ( с дебютна книга или нов за теб. )
Сара Дж.Маас.

8.Нов герой, по-който си падаш.
Тамлин, но и Люсиен не отстъпва. <3

9.Най-нов любим герой.
Ах, Доминик Рексфорд.

10.Книга, която те е разплакала.
По принцип съм си доста емоционална, относно книги, но и не само. Но доста си поплаках на ‘’Аз преди теб’’

11.Книга, която те е зарадвала.
-‘’Двор от рози и бодли’’ Сара Дж.Маас

12.Любима книга, превърнала се във филм, който си гледала тази година.
-‘’Крадецът на книги’’ от Маркъс Зюсак. Страхотен филм, нямам думи просто. Любима книга, любим филм.
-Не съм го гледала още, но без да се лъжем, знаете че говоря отново за ‘’Аз преди теб’’.. Със сигурност ще си поплача и в киното.

13.Любимо ревю, което си написала досега през годината.
Всички ревюта, които съм написала съм положила труд на тях. Не мога да ги деля.

14.Най-красивата книга, която си си  купила/получила досега.

Купила:
-‘’Двор от мъгла и ярост’’ от Сара Дж.Маас.
-‘’Връзка’’ от Рейнбоу Роуъл.
Получила:
-‘’Wildalone’’ от Краси Зуркова, с твърди корици на английски език.
-‘’Двор от рози и бодли’’ от Сара Дж.Маас(отново)

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината?
Списъка ми със задължителните книги по литература + още няколко, така да се каже
-‘’Илумине’’
-‘’Тъмна дарба’’ и ‘’Неизчезваща’’
-‘’Прикачен’’
-‘’Сезонът на злополуките’’
-‘’Перфектната Химия’’ и ‘’Правилата на Привличането’’
-‘’Двор от мъгла и ярост’’
-‘’Красив’’
-Поредицата ‘’След’’

Чудя се дали да продължавам още, доста са. Окей, нека спрем до тук. Лятната ваканция вече чука на вратата и ще се завърна с порция прочетени книги и ревюта.


-Мари.

You May Also Like

0 коментара