Една различна история ''Всички наши места'' на Дженифър Нивън - Ревю

Издателство : Ентусиаст.
Автор : Дженифър Нивън.
Страници : 360
Оценка в Goodreads : 5/5 

Как да започна, леле. Тази книга е един пакет от емоции. Емоционални сривове. Ако знаех предварително какво ще се случи( макар че си имах едно наум и си бях измислила версия, как ще свърши и то така и стана), може би щях да бъда леко страхливо настроена към нея. Защо? Защото не бях готова за толкова много емоции наведнъж. Но все пак съм наистина щастлива, че се докоснах до това прекрасно четиво. Това не е книга светлина. Тя е пълна с болка, но е наистина красива.
Гвоздеят на книгата са определено неговите герои. Финч и Вайълет са два различни индивида, принадлежащи към противоположните страни на социалния спектър. И все пак, и двамата са били в състояние да достигнат обща основа, която ги свързва заедно и позволява да се видят по-ярки петна в техния тъмен живот. Много съм щастлива за тях, защото в края на краищата и двамата преживяват много и заслужават нещо повече.
Относно героите Финч определено е един от най-сложните герои, за които съм имала удоволствието да чета. Точно като си мислиш, че си го опознал и е перфектен, той прави неща, които напълно те взривяват. Той е очарователен и сладък, но също може и да бъде дълбок и внимателен и няма да се поколебае въобще да ви каже неща, които трябва да чуете, дори и да не искате. Въпреки своите несъвършенства и недостатъци, няма как просто да не се превържете към него. В същото време, аз просто няма как да не мисля, че Вайълет *СПОЙЛЕР* има огромееен лош късмет. Само за няколко години, тя губи двама важни хора в живота си. Точно като тя се възстановява след първата загуба, тя след това отново пропада. Но ако има едно нещо, на което аз се възхищавам е именно нейната смелост. Смелост с лице към живота напред въпреки всички загуби, които светът хвърля върху нея. Ако тя не се разглежда като смела и силна, то не знам кой друг трябва. *КРАЙ НА СПОЙЛЕРА*
Друго нещо, което ми хареса в историята е фактът, че Теодор и Вал са реално шантави. Също така, ми харесва да чета за герой, който поддържа блог. Интересно е да се види как блогърите наистина изразходват време и толкова много отдаденост към това, което те правят. * bloggers team. *
Относно авторката Нивън има хубав баланс между тоновете при писането си. Думите и са прости, но могат да бъдат толкова дълбоки в същото време. Тя не трябва да използва предизвикателни думи, за да се получи нещо. Тя позволява на нейните герои да говорят.
Искам да кажа повече, но се страхувам, че думите ми няма да достигнат, за да опиша този шедьовър. Всичко, което успях да кажа, написах. Друго освен него, прочетете тази книга! Въпреки, че се чете с повишено внимание, може да промени гледната ви точка към живота изцяло и то към по-хубаво и пълноценно нещо. Предупредени сте!

Любими цитати:
‘’Обичам начина, по който блестят очите и, когато говорим или когато тя ми казва нещо важно. Обичам ,когато устните и произнасят безмълвно думите, докато чете или е съсредоточена в нещо. Обичам как ме гледа, сякаш в целия свят сме само аз и тя, сякаш погледът и преминава през плътта, костите и каквито още неща има в мен, и стига там, където самият аз не мога да стигна. ‘’ – Финч.

‘’Писането беше лесно за мен и се справях добре (…) Писането – това бях аз.’’ – Вайълет.

‘’Вече няма зима, Финч, ти ми донесе пролетта.’’ – Вайълет.

‘’Тя е кислород, водород, натрий, калций и фосфор, всички жизненоважни за нас елементи, но мога да се закълна, че в нейната сплав има и други елементи, за които никой дори не е чувал, и те я правят различна от всички други.’’ – Финч.

‘’Аз обичам да пиша, но обичам и много други неща. Може би от всичко съм най-добра в писането. И най-много обичам да пиша. Сред думите се чувствам като у дома си.’’ – Вайълет.

Приятно четене!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара