Български Книжен Маратон (БКМ) Wrap Up.


Обичам книжните маратони! Самата мисъл, че участвам ме мотивира да си избера хубави и големи книги и след това се чувствам щастлива , като изпълня поставените си цели. Сега с огромна усмивка мога да заявя, че се представих блестящо с маратона, а той е именно БКМ. Няма да се повтарям отново, относно маратона, затова просто цъкнете тук за повече информация. Бях избрала шест книги, защото една книга покриваше две категории. Хубавото в тази седмица беше, че всяко едно четиво ми хареса много! Ето как протече маратона за мен :






11юли – понеделник
‘’Самодива.’’ от Краси Зуркова, прочетени 156 страници.
12юли – вторник
‘’Самодива.’’ и започнах ‘’След Теб’’ на Джоджо Мойс, прочетени 660 страници.
13юли – сряда
‘’Me and Earl and the dying girl’’ by Jesse Andrews, прочетени 280 страници.
14юли – четвъртък
‘’Малкият приятел’’ на Дона Тарт, прочетени 77 страници.
15юли – петък
‘’Малкият приятел’’, прочетени 716 страници.
16 юли – събота
‘’Рубиненочервено’’ на Керстин Гир, прочетени 312 страници.
17юли – неделя
‘’Всички наши места’’ на Дженифър Нивън, прочетени 295 страници.

Общ брой страници : 2496/2496. Йес, йес, йесс.

Както сами виждате, четвъртък не ми беше особено силен ден. Тогава мотивацията ми отиде по дяволите.. но на следващия ден се мотивирах много. На някой от книгите, качих ревюта, на други ще кача малко по-късно. За някой, въобще няма да пиша. Относно ‘’Самодива’’, нямам какво да кажа, освен просто да прочетете ревюто, което можете да видите тук. Следващата книга ‘’След Теб’’, отново можете да откриете ревюто и, ето тук. После преминаваме към ‘Me and Earl and the dying girl’’. Относно тази книга мислих също да пиша ревю, но се отказах поради причината, че ще стане доста негативно. Грег ме дразнеше като цяло, беше обсебен от себе си, не мислеше за другите, които са му близки.’’Малкият приятел’’ . Нямам думи, с които да опиша тази прекрасна история. Определено ще я препрочитам пак, пак и пак. Ревюто и, можете да прочетете тук. Следващата книга е ‘’Рубиненочервено’’ . Страхотно начало на трилогията. Относно тази история се колебая дали да пиша ревю. Може би ще напиша, но след като прочета цялата трилогия . В общи линии ще ви споделя за какво се разказва. Шестнадесет годишната Гуендолин Шепърд е носителка на семеен ген за пътуване във времето, но е напълно неподготвена за това. Пренасяме се в Лондон през вековете, позволявайки ни да се докоснем до миналото и да бъдем част от него. Последната книга, но не на последно място.. ‘’Всички наши места’’. Нямам какво да кажа, освен трогваща и уникална. Няма да кажа повече, ще напиша ревю в най-скоро време.

Надявам се, всички участвали в маратона да са се справили толкова добре, колкото мен. Ако си търсите нови заглавия, с които да се запознаете, препоръчвам ви с две ръце всички тези книги. Няма да съжалите!


-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Браво! Много бързо четеш... Не мога да повярвам.:О :D Много добре си се справила! ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! ^^ Старая се, не да чета бързо, а да ми е интересно. Но и бързото четене ми се отдава много и хубавото е че осмислям всичко, което чета дори и бързо. :)

      Изтриване