Лято с книга в ръка.❤

Какво да четем през лятото? Предстои ли ви пътуване към някое райско кътче, където да си отпочинете от целия стрес, училище, работа..Много въпроси, които си задаваме със идването на летния сезон, почивки, край на училище, отпуски или просто идването на слънцето, което ни привиква към почивка с някое четиво! Бях попаднала на такъв пост и реших да ви дам моите предпочитания и книгите, които лично аз ще прочета през лятото на плажа. А и не само.
Книгите, които аз ви препоръчвам са леки и приятни..идеални за сезона.
1.Поредицата  Красив  на Кристина Лорен.
Миналата година на плажа, четох точно тази поредица..беше ми много интересно и приятно. Като цяло поредицата е много хубава сама по себе си, връзката между героите е страхотна и трябва да се прочете, за да усетите това, което се опитвам да ви кажа.
2.Онова лято на Лорън Уилиг.
Книга идеална точно за сезона, подразбира се и от заглавието. Историята ви грабва още от самото начало и трудно можете да я оставите. Самият сюжет е доста интересен, особено мистерията около картината, стояща зад гардероба в стара къща от векове насам. Ревюто и можете да откриете като кликнете тук.
3.Обещание на Карина Хали.
Книгата е много вълнуваща, драматична на моменти, страхотна и е едно огромно приключение , както за нас, така и за героите в нея. Подходяща е за различни читатели. Ревюто и можете да видите тук.
4.Girl Online на Зоуи Съг
Едно леко четиво, перфектно за лятото. Книгата сама по себе си е много добра. Ревюто и тук.
5.Фенка на Рейнбоу Роуъл
Тази книга е невероятна! Предизвиква много емоции! Толкова ще ви хареса, че после ще ви стане много мъчно, че свърши. Ревюто и тук
6.Връзка на Рейнбоу Роуъл
Отново прекрасна книга от Рейнбоу. Това е един невероятен роман, който ще ви накара да мислите за основите, върху които се основават ваши собствени решения, взаимоотношения по протежение на пътя. Забавен е и е различен от другите романи на авторката. Останалата част от ревюто тук

Всяка една от тези книги, които ви изброих са идеални за лятото, леки и приятни.. ще е удоволствие да ги четете, заедно с разхлаждаща напитка на пясъка и слушайки морските вълни. Аз планирам това лято, да включа няколко книги в списъка си, които също са идеални за сезона. Първата, която много искам да включа това е именно ,,Брит-Мери беше тук’’, Фредерик Бакман. Чела съм само една книга от творчеството на Бакман и съжалих. Дано не сбъркам, но от ревютата и прекрасната анотация, мисля че не съм сгрешила,че съм избрала точно нея.Следващата книга, която също много искам да прочета това е ,,Книжарница на колела’’, Джени Колган. Една книга за любовта към книгите. Колко по-прекрасно нали? :) Следващото четиво е продължението на ,,Аз преди теб’’ – ,,След теб’’, Джоджо Мойс. Първата книга ме разтърси до основи, плаках с часове..Сигурна съм, че и тази ще ми хареса много! ,,Всички наши места’’, Дженифър Нивън. Книга, която се каня да прочета от доста време..надявам се да ми хареса, но след толкова прекрасни думи относно нея..няма как да не ми! И последна, но не на последно място ''Бухтичка'', Джули Мърфи. Книга, която съм чувала прекрасни отзиви за нея и е една лека и сладникава книга, отново перфектна за сезона.
Списъкът с книги е страхотен, а моят още повече! Хихи. Сигурна съм, че ще останете много впечатлени от книгите и ще искате още и още. Колкото до моя списък, ще видим!


-Мари.

You May Also Like

4 коментара

  1. О, наистина горещо ти препоръчвам да прочетеш "Всички наши места". Това е книга, която поне мен, разтърси из основи и ме накара да погледна с други очи на света. Меко казано е уникална.

    ОтговорИзтриване
  2. Е, напълно бях забравила за "Girl Online" и "Обещание". Поста ти хубаво ме подсети :) Ревюто ти на "Онова лято" mодбуди интереса ми :D

    ОтговорИзтриване