A-Z Bookish Survey


Благодаря на Теодора, че е оставила тага отворен и аз се само поканих.
Аз на свой ред тагвам Ади, Румяна, Ева, Вик и Павлина.<3

А като Author : Автор, от който имаш най-много книги.
От Кристина Лорен имам четири, от Джон Грийн имам три, затова Кристина печели!

B като Best : Най-доброто продължение някога.
Хм, бих казала ‘’Да изгубиш Хоуп’’, но съм напълно сигурна че след прочита ми на ‘’Двор от мъгла и ярост’’ ще съжалявам, че не съм написала нея.

C като Currently reading : Коя книга четеш в момента?
Множество Катрини от Джон Грийн.

D като Drink of Choice While Reading : Коя е любимата ти напитка, докато четеш?

Не обичам да пия нещо докато чета.

E като E-reader or Physical Book : Предпочиташ да четеш книги в хартиен вариант или в електронен вариант?
Обожавам да чета книги на хартиен носител. Обожавам мириса им, да докосвам страниците, докато чета..по-приятно ми е. ( не съм странна, спокойно )Но въпреки това, чета и двата вида.

F като Fiction :  С кой герой от книга би излизал/а в гимназията?
Макс.

G като Glad you gave this book a chance : На коя книга си доволен/на, че си и дал/а шанс?
Двор от рози и бодли – Сара Дж. Маас. <3

H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу?
Всичките книги, които притежавам са ми много ценни. Но за сега най са ми : ‘’Крадецът на книги’’  и ‘’Двор от рози и бодли’’. ^^  <3

I като Important : Важен момент в живота ти на читател.
За мен един от важните ми моменти като читател е създаването на този блог. Благодарение на него осъществявам двете си най-любими неща, четенето и писането. Благодарение на него се запознавам с много блогъри и читатели и ми е много приятно!

J като Just Finished: Книга, която току-що си приключила?
‘’Елитът’’  и  ‘’PS..You’re mine’’.

K като Kind of Books You Won’t Read: Какви литературни жанрове не четеш?
И аз като Памела се опитвам да давам шанс на всичко с времето си, но не бих чела книги за политика.

L като Longest Book You’ve Read : Коя е най-дългата книга, която си чела?
Май е Двор от рози и бодли.

М като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза?
Отново Двор от рози и бодли.

N като Number Of Bookcase You Own : Колко библиотеки за книги имаш?
Две големи.

O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чела повече от веднъж?
Да има, доста са. Обичам да препрочитам някои книги.

P като Preferred Place To Read : Къде обичаш да четеш?
В леглото.

Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read : Цитат от книга, който те вдъхновява.
‘’Колко книги бе докоснала? Колко бе почувствала? Лизел пристъпи напред и го направи отново, този път много по-бавно и без да обръща ръката си, позволявайки на дланта си да усети всяко едно от гръбчетата на книгите. Беше като магия, като нещо прелестно, като ярки лъчи, проблеснали от полилей. На няколко пъти беше почти готова да извади някое заглавие от мястото му, но все пак не се осмили. Бяха твърде съвършени.’’ – Крадецът на книги от Маркъс Зюсак.

R като Reading Regret: За какво съжаляваш, като читател?
Че си правя ограничения, въпреки че няма да ми хареса. Че не съм осъзнала по-рано какво съкровище са книгите.

S като Series You Started And Need To Finish ( all books are out in series) : Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края?
‘’Изборът’’ от Кийра Кас. Остават ми последните три книги.
‘’Двор от рози и бодли’’, отново.
Искам също да започна поредица ‘’След’’от Анна Тод и да я свърша до края, въпреки емоциите, които ще преживея.

T като Three of Your All-time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги:
Ох, много сложно..книгите ми са като деца..не мога да избера най-любимите си от всичките. Но нека да кажем, най-препоръчваните от мен.
Крадецът на книги.
Двор от рози и бодли ( не знам, за кой път я казвам вече ) .
Белжар.

U като Unapologetic Fangirl for : Непростим фен на..
Фейра!!

V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение?
Третата и последна от ‘’Двор от рози и бодли’’ *плача* .

W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик?
В повечето случаи, прочитам прекалено бързо някоя книга, защото не мога да се спра..

X като X Marks The Spot : Start at the top left of your shelf and pick the 27th book : Посочи 27 книга на най-горния ти рафт започвайки от ляво надясно.
Красиво начало на Кристина Лорен.

Y като Your Latest Book Purchase : Коя е последната книга, която си купи?
Последната, която си купих беше ‘’Двор от мъгла и ярост.’’ Последната, която получих беше ‘’Малкият Приятел’’ от Дона Тарт.

Z като ZZZ-snatcher book ( Last Book That Take You Way Late ) : Коя е последната книга, която те е държала будна до късно?
‘’Ps..You’re mine’’ – Alexa Riley.

Това беше от мен. Надявам се тагът да ви е бил интересен, а тагнатите – забавлявайте се! :)

-Мари

You May Also Like

4 коментара

  1. Много се радвам, че си решила да направищ тага. Прочетох "Двор от мъгла и ярост" в събота и нямам думи да опиша колко невероятна книга е. Според мен определено ще се превърне в любимото ти продължение. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен пост! Благодаря много за тага! <3

    ОтговорИзтриване