Get To Know The Bookworm

Това може би вече е трети опознаващ таг? Но какво толкова, забавно е. Благодаря на Румяна, че е оставила тага отворен за всеки, който пожелае. Тук открих някои различни въпроси, така че просто нека преминем към интересната част.

Човекът зад блога: 

1.Как се казваш? – Мари, очевидно. хд
2.На колко си години? – 15, септември правя 16.
3.Цвета на очите ти? – Кафеви.
4.Естественият цвят на косата ти? – Кестенява
5.Цветът на косата ти в момента? – Кестенява
6.Къде живееш? – Ямбол,България.
7.Имаш ли домашни любимци? – Да имам. Едно куче – мъжко, каракачанка.
8.Любима песен в момента? – Ами доста са, но нека кажа :





Нека преминем към книжните неща:

1.Любима книга като цяло? – За поне стотен път сигурно ще спомена, всяка книга ме спечелва по неин си начин. Към любими спадат : ‘’Крадецът на книги’’ от Маркъс Зюсак. И всички на Рейнбоу, обожавам тази жена. <3
2.Любима поредица? – Хм, тук ще се замисля, но бих казала всички от поредица ‘’Красив’’ на Кристина Лорен. Както и трилогията ‘’Двор от рози и бодли’’ на Сара Дж. Маас <3
3.Обясни с три думи, защо обичаш да четеш? – Емоции,Привързаност,Приключение.
4.Любима героиня? – Фейра от ‘’Двор от рози и бодли’’. Страхотен персонаж..
5.Любим герой ( мъж/момче) ? – Тук и аз като Румяна, бих заложила на Ливай от ‘’Фенка’’ и страхотните мъже от поредицата ‘’Красив’’. Ливай е един страхотен персонаж, много ми допадна в книгата, влюбена съм в него. Колкото до мъжете, пф нямам какво да кажа освен НЕВЕРОЯТНИ.
6.Любим герой? ( какъвто и да е) – Ами не съм чела такава книга, поне не се сещам в момента.
7.Книга, която разби сърцето ти? – ‘’Аз преди теб’’ от Джоджо Мойс.
8.Книга, която всички обичат, но ти не? – Отново ще заложа на отговора на Румяна, не ме мразете .. ‘’Хари Потър’’ . Ще се опитам някой ден да и дам шанс, жанра не ме е грабнал нещо..Всички тези магии, може би ми е леко детинско, нищо че самата още съм си детенце, но все пак.
9.Любим жанр? – Започнах да чета всякакъв жанр. Главно наблягам на романтични романи, но чета всичко – почти.
10.Любим автор? – Рейнбоу Роуъл, Колийн Хувър, Маркъс Зюсак, Кристина Лорен.
11.Какво четеш в момента? – ‘’Сняг вали’’ от Джон Грийн. Най-накрая дойде и нейния ред.
12.Колко е дълъг TBR списъкът ти?  - Ами към 146 книги.


Избери:

1.Шоколад или чипс? – Шоколад.
2.Филма или книгата? – Принципно и двете, но винаги предпочитам книгата пред филма.
3.TV или Youtube? – И двете, но повече Youtube.
4.Смартфон или лаптоп? – Трудно ми е да отговоря.
5.Твърди или меки корици? – И двете, отново. Защо? Защото книгата с меки корици, мога да си я нося навсякъде с мен, а с твърдите ще ми е по-тежко. Твърдите корици, са за колекционерски книги повече.


Беше ми много приятно да направя този таг! Тагвам от моя страна Ади, Ева, Павлина и Памела. Ако някой друг, също има желание да го направи е свободен. Надявам се и на вас да ви бъде интересно, както и на мен.


-Мари.

You May Also Like

2 коментара