The Quotes Book TAG

Благодаря много Ади, че ме тагна да направя този таг!
Аз на свой ред тагвам да направят Румяна, Павлина, Памела и Вик.

1.Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият, който ти хване окото.
‘’ И докато той четеше, аз се ВЛЮБВАХ в него по начина, по който заспиваш – бавно, а след това ИЗВЕДНЪЖ.’’ – Джон Грийн, ‘’Вината в нашите звезди’’ .

2.Напиши любимият си цитат/цитати в този момент.
’Белжар, единственият начин  всеки от нас да получи това, което иска. Да си върне изгубеното.’’ – Мег Уолицър, ‘’Белжар’’.

3. Цитат от любимата ти книга.
Книгата, не е една, както и цитатите.

 ‘’Единственото по-лошо нещо от момче, което те мрази, е момче, което те обича.’’ – Маркъс Зюсак, ‘’Крадецът на книги’’ .

,,Скоро навсякъде около нея се търкаляха късове от думи. Думите. Защо трябваше да ги има. Без тях нямаше да се случи всичко това. Без думите фюрерът беше нищо. Без тях нямаше да има куцащи затворници. Нямаше да се нуждаем от утеха или словесни трикове, за да се почувстваме по-добре. Каква полза имаше от думите.’’ – Маркъс Зюсак, ‘’Крадецът на книги’’.

,,Щастливи Игри на Глада и нека шансът бъде на ваша страна! ‘’ – Сюзан Колинс, ‘’ Игрите на Глада’’

,,- Успя ли да се загубиш в библиотеката?
-Не разбира се.
-Откъде се разбира? – отвърна той. – Аз винаги се губя в библиотеката. Всеки път.Дори си мисля, че колкото по-често ходя там, толкова повече се губя. Сякаш ме опознава и почва да ми прави номера. ‘’ – Рейнбоу Роуъл, ‘’Фенка’’.

,, Всеки може да лети. Стига да има правилните приятели. ‘’ – Рейнбоу Роуъл, ‘’Фенка’’.

4. Цитат на любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.
·   ‘’ Който се смее над белега, не познава какво е рана’’. –Уилям Шекспир.

5. Отиди до рафтовете и избери книга, която съответства на номера ти в клас, а ако не си ученик – номера на буквата, с която започва името ти.
Избирам десетата книга.

‘’Обичам да съм с теб. Обичам да работя с теб. Обичам да те гледам как работиш. Обичам да се карам с теб. Обичам да седя на дивана и да се смея с теб. Не мога да се сетя за нещо или някой, който да има по-голямо значение за мен. Не ми харесва да сме разделени. Когато си далеч от мен, сякаш взимаш дома ми със себе си.’’ – Кристина Лорен, ‘’Красиво Начало’’.

6. Любим цитат от края на книга.
‘’Понякога писането е като тичане по надолнище. Пръстите вървят напред по клавиатурата като краката, когато не могат да се борят с гравитацията.’’ – Рейнбоу Роуъл, ‘’Фенка’’.

7. Вземи някоя случайна книга и напиши първото цяло изречение, на което се спират очите ти.
‘’Отдавна исках да ти разправя тази история – продължи Аксел. – Когато приятелите ти кажат, че прадедите им са дошли в Америка с кораба ‘’Мейфлауър’’, ти им кажи, че твоят баща е дошъл с един портфейл, натъпкан с банкноти от по пет лири.’’ – Ъ.Шоу, ‘’Богат, Беден’’ .

8. Цитат от книгата, която четеш сега.
"Тя го искаше повече, отколкото желаеше щастието му." – Рейнбоу Роуъл, ‘’Връзка’’.

9. Направи изречение от заглавие на книги.
''Обещание за връзка от един удар на сърцето. '' Комбинация от ''Обещание'' на Карина Хали, ''Връзка'' на Рейнбоу Роуъл и ''Един удар на сърцето'' на Теодора Костова.

10. Кой цитат би сложил/а на чаша или тениска?
‘’Enjoy the little things..’’ или ‘’Dreams don’t work unless you do..’’

11. Кой цитат те обижда?
Всеки човек има различно мнение и няма причина да се обиждам.

12. Кой цитат те описва най-добре?
‘’По този път, наречен живот, трябва да приемеш доброто с лошото, да се усмихваш в тъжните моменти, да обичаш безусловно. Винаги прощавай, но никога не забравяй. Учи се от грешките си, твоите и на другите. Хората се променят. Нещата се объркват. Но запомни, че животът продължава.’’ – Неизвестен автор.

Това беше от мен, надявам се тагът и цитатите са ви впечатлили.
-Мари.


You May Also Like

2 коментара

  1. Радвам се, че направи тага! Страхотни цитати си подбрала. <3

    ОтговорИзтриване