Читателски книжен маратон за месец май 2016.

Мислих наистина много и накрая се реших, участвам! Май месец наистина ми е много натоварен месец откъм учебен план, но реших да се пусна към големите вълни. Много харесвам маратоните, затова и не се отказах от този. Наистина съм много щастлива от факта, че точно българска booktuber-ка го измисли. Това е Плами Димитрова, канала и за книги можете да откриете като цъкнете на името и. Нека обясня накратко. Читателския маратон е през целия месец май. Той има няколко правила, той се състои от пет категории, а от всяка една трябва да прочетете поне по една книга, който иска може и повече.


Категориите са :
1.Книга, която препрочитате.
2.Книга, за която все не ви остава време, а имате от цяла вечност.
3.Книга, която сте започнали, но е останала недовършена.
4.Книга от нетипичен за вас жанр.
5.Класика

След дълго умуване, най-накрая реших, кои ще бъдат книгите, които ще се четат през този книжен маратон.

(ето ги книжките, толкова красиво изглеждат така подредени) 

1.Книга, която препрочитате.
В тази категория, аз реших да включа две книги. Първата е една много любима книга от детството ми. Това е именно ‘’Пипи Дългото Чорапче’’ от Астрид Линдгрен.  Втората, която си избрах е ‘’Елинор и Парк’’ от Рейнбоу Роуъл, една много любима авторка за мен!

2.Книга, за която все не ви остава време, а имате от цяла вечност.
Когато получа или си купя книга, гледам възможно най-скоро да я прочета, за това няма такава. Но миналия месец, получих една книга ‘’Леден Блясък’’ от Луиз Патън, за това мисля да я включа тук.

3.Книга, която сте започнали, но е останала недовършена.
Много рядко, даже почти никога се случва да оставя книга недовършена. В този случай, няма такава, но вчера започна ‘’Връзка’’ отново на Рейнбоу Роуъл, затова се надявам, че няма проблем и включвам нея в тази категория.

4.Книга от нетипичен за вас жанр.
В тази категория, мисля моя милост да я поставя на експеримент. Така, като историческия жанр, не е много в мой стил, ще сложа ‘’The Duchess’’ от Amanda Foreman. Съмнявам се, че ще успея, но ще се пробвам, какво ми пречи? Но мисля да си направя резервен план. За това като втора книга, ще сложа стихосбирка. Не че не обичам да чета такъв жанр, просто по рядко, ще ме видите ей така да седна да чета стихотворения. За това си избрах ‘’Стихосбирка’’ от Иван Вазов.

5.Класика
В тази категория, отново включвам две книги. Идва реда на ‘’Богат, Беден’’ от Ъруин Шоу, както и продължението и ‘’Просяк, Крадец’’ отново от Ъруин Шоу.

Леле, сега като гледам като цел за този маратон съм поставила цели 8 книги. *хваща се за главата* Надявам се да успея, въпреки натоварения ми месец, стискайте палци. Накрая на месеца, ще кача още един пост, с резултата ми.
 Успех на всеки, който се включи! Ще се радвам, ако и вие споделите с кои книги ще участвате.


-Мари.

You May Also Like

4 коментара

  1. Успех! Чудесен подбор на книги! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Успех с книгите. И аз се включих в маратона и мисля, че от пет книги ще успея само с три ;Д Но дано при теб върви по-добре.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че има още повече желаещи! Благодаря ти много, желая успех и на теб! :)

      Изтриване