April Wrap Up and May TBR.

Здравейте от мен! Този месец мина много бързо..кога беше март, април, а вече сме месец май. Първо Христос Воскресе! Нека здравето и доброто настроение не ви напускат цяла година! Да преминаваме към книжната равносметка. Току що посетих страницата си в Goodreads и осъзнах едно нещо..втори пореден месец е много разочароващ за мен от страна на книги. Миналия месец не качих такъв пост, поради това, че не бях прочела нито една книга. Разочарована съм от себе си, но училището и куп други проблеми ме бяха затрупали. Този месец прочетох цели 4 книги..Нека ви кажа, кои бяха те! Първата книга, която прочетох беше ‘’Белжар’’ от Мер Уолицър. Тя беше в хартиен вариант. Книгата беше наистина много добра и отиде при любимките ми! Развълнува ме, адски много! Разбира се, ревюто и можете да прочете като кликнете (тук). Втората книга, която е в списъка ми с прочетени е ‘’Сподели’’ от Емил Конрад.Книгата беше в хартиен вариант, не не съм я купила, взех я от приятелка. Много съм разочарована, книгата е в списъка ми, заради годишното предизвикателство, което изпълнявам. Ревю за нея не съм писала и нямам намерение. Никога не съм харесвала писането му. Клиповете му са много хубави и ги гледам, но писането му е ужасно. Оценката в Goodreads, която поставих е 3/5. Третата книга е ‘’На Светофара’’ от Доротея Петрова. Книгата беше в електронен вариант. Много съм удивена от тази история. Разбира се, написах ревю, което можете да прочетете (тук) . Благодаря на авторката, за предоставената възможност да се докосна до творчеството и. И последната четвърта книга е ‘’Дивергенти’’ от Вероника Рот. Книгата беше в хартиен вариант. Много съм щастлива, че започнах тази поредица. Книгата ме грабна адски много! Грабваща е от началото и ми е любимка! Следва да прочета останалите части от поредицата. Ревюто и можете да прочетете като кликнете (тук) . Месец май се очертава да е доста натоварен откъм изпитвания в училище, други важни дейности извън него. Някой книги, които задължително искам да прочета този месец. Първата е ‘’Връзка’’ от Рейнбоу Роуъл. Чух много положителни мнения за нея, а и е на една от любимите ми авторки. 

Втората, задължително ще е от поредицата на Вероника Рот ‘’Предани’’ . Не няма да прочета само тези две книги, затова оставям списъка си за месец май отворен. Всичко ще се развие в течение на времето, от заетостта ми. Обмислям, да участвам в един маратон, но ако имам време..ще разберете, ако това се случи, ще напиша отделен пост. Надявам се миналият месец да е бил по-успешен за вас, отколкото за мен, а май- още повече и от този! Пожелавам Ви отново светли празници, прекарани с любимите ви хора! 

You May Also Like

2 коментара

  1. Много се радвам, че плануваш да прочетеш "Връзка" - това е любимата ми книга на Рейнбоу Роуъл. Надявам се да ти хареса!<3 Прочела си много хубави книги през изминалия месец!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Както споменах, все пак е любима авторка! Благодаря и твоите са много хубави и ще сложа повечето в списъка си за предстоящи книги! :) <3

      Изтриване