''Връзка'' от Рейнбоу Роуъл - Ревю

Издателство : Егмонт
Автор : Рейнбоу Роуъл
Страници : 312
Оценка в Goodreads : 5/5 

Всеки, който следи блога ми или ме познава лично, би трябвало да знае, че Рейнбоу Роуъл е една моя много любима авторка! Почитателка съм на книгите и! Намирам много неща в тях, които се оприличават на моя живот. Много често героите ме препращат в някой момент от моето минало, когато е трябвало да взема някакво решение, подобно на тяхното. ‘’Елинор и Парк’’ и ‘’Фенка’’ са две от най-любимите ми книги! ‘’Връзка’’ със сигурност трябва да бъде един от най-силно очакваните романи на годината. Нещото, което ме впечатли в анотацията на романа, е именно нетипичният за творчеството на авторката сюжет. Тя е включила магични елементи, а героите са наистина далеч от юношеската възраст.
Джорджи Маккул казва на съпруга си Нийл, че тя няма да бъде в състояние да посети семейството му в Омаха за Коледа, защото тя трябва да работи, но веднага след заминаването му с децата, тя се притеснява дали връзката им е приключила. Те наистина не са говорили за това – Нийл е тих, мрачен, мълчалив тип – но една нощ, Джорджи открива неочакван начин за комуникация с него. Това не е магия или пътуване във времето – Джорджи не е съвсем сигурна какво е, но тя успява да говори с Нийл, петнадесет години в миналото, чрез един стар жълт стационарен телефон, който се изобразява на корицата на тази прекрасна книга.
Това е странен момент, когато четете романа и осъзнавате, че наистина не е като всеки от героите. Всъщност има ли значение? Понякога тя може да съсипе една книга за вас, но понякога може да ни накара да оценим факта, че не всеки трябва да ни е симпатичен, или че харесването просто не е най-важното. Рейнбоу Роуъл отново се справи чудесно в ролята на индивидуалните и лични преживявания по начин, който ни представя невероятно близо до главните герои и почти се чувстваме, че едва ли не това сме ние. Джорджи е невероятно стресиращ и интензивен характер, защото въпреки че тя е влюбена в Нийл, тя не е сигурна дали това е достатъчно, за да ги задържи заедно. Четейки за Джорджи аз се чувствах, все едно това е моя приятелка и прави грешка, но аз не съм в състояние да и дам съвет, защото тя е измислен герой. Ако аз бях героиня във ‘’Връзка’’, щях да и кажа да си опакова багажа и да се насочи към Омаха, но понякога хората стават толкова увити в собствената си мизерия, че самите те не успяват да действат рационално. Може би това е просто, защото ми е приятна детската художествена литература. Обожавах Наоми и Алис, особено пристрастяването на Наоми да ‘’мяу-ва’’ при всяка възможност, дори в средата на изречение, което е започнала. Джорджи е една несъвършена майка, без учебник за майчински чувства и това прави толкова интересна връзката и с двете и дъщери. Но не само това е уникално във ‘’Връзка’’.  Въпреки, че ‘’времето скача’’ да отнеме малко повече време за опознаване, аз си помислих че е очарователен начин на виждане как взаимоотношенията се променят през годините. Докато четох, доста пъти се запитах ‘’какво ако?’’ . Какво, ако не бях срещнала този човек?  Какво става, ако имах или не е направил или казал нещо? Щях ли да бъда по-щастлива? Но тя има възможност да види за себе си, дали тя ще бъде по-щастлива – означава ли че тя го взема?
Рейнбоу Роуъл има талант за заснемане на начина, по който хората мислят и действат така точно – особено когато това е ирационално. 
’Връзка’’ е невероятен роман, който ще ви накара да мислите за основите, върху които се основават ваши собствени решения, взаимоотношения по протежение на пътя. Забавен е и различен от другите романи на авторката, този поставя въпроса  за връзките като нещо от живота, за което трябва да се грижим внимателно и да го обгрижваме с безкрайната ни любов, защото идва момент, когато ние трябва да намерим своята перфектна половинка.Препоръчвам Ви го с двете си ръце!
Приятно четене! :)
-Мари.

You May Also Like

4 коментара

  1. Мари, невероятно ревю си написала на една от любимите ми книги! <3

    ОтговорИзтриване
  2. страхотно ревю ♥ от доста време съм се нагледала на тази книга и мисля, че е крайно време да я прочета ♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! <3 Да, крайно време е да я прочетеш! <3 :)

      Изтриване