''Never Never'' - Colleen Hoover, Tarryn Fisher - Ревю

Автор : Colleen Hoover, Tarryn Fisher 
Страници : 159
Оценка в Goodreads : 4/5 

’Never Never’’, книга за глупави тийнейджъри, на които съдбата им понася мистериозни несполуки с идеята да ги превърне в по-добра версия на самите тях. Колийн Хувър и Тарин Фишър имат различни стилове на писане и видове романи, това беше едната причина да прочета тази книга. Втората причина беше анотацията, която ме грабна много! И третата причина бяха страхотните отзиви в Goodreads.
Книгата ни отвежда на мистериозно пътуване с Чарли и Сайлъс, които се опитват да си спомнят миналото и тяхната идентичност. И двамата се събуждат в средата на техния учебен ден, с никакъв спомен от това кои са те всъщност, кое е семейството им, дори и как изглеждат. Вследствие от липсата на тяхната памет, те започват да работят заедно, за да разследват какво се е случило с тях. Персонажите на героите са много хубаво изградени, което ми направи впечатление. Чарли е упорита и независима, като останалите женски персонажи на Тарин Фишър. Сайлъс играе в училищния отбор по футбол и той е човекът, който е лудо влюбен в Чарли. Или не беше той? Колкото повече те се ровят в миналото им, още по-очевидно става, че нещата не са както изглеждат. И двамата са били доста потайни.
‘’Never Never’’ не улови вниманието ми от самото начало както очаквах. Книгата ми беше много объркана в повечето моменти, но си заслужаваше четенето. В повечето случаи, аз се чувствах все едно съм част от тази история. Тук не се случи нещо повече от двама тийнейджъри, които работят в екип, за да търсят отговори на безкрайните си въпроси. Така като романа се счита за романтика, аз трябва да коментирам любовта на Чарли и Сайлъс. Аз лично, не усетих химията между тях..Чарли държа Сайлъс на една ръка разстояние , винаги го отблъсваше, въпреки разработването на чувствата му.
Книгата за мен имаше, както своите плюсове, така и своите минуси. Първата книга толкова рязко, че ви кара бързо- бързо да прочетете следващата част! Оцених я съвсем, както заслужава. Струва се прочитането и. Препоръчвам ви я!


-Мари

You May Also Like

1 коментара

  1. Обожавам всяко малко нещо в тази книга! И си много права, че точно химията между двамата е нещото, което впечатляващо силно прозира в повествованието. Радвам се, че е впечатлила и теб <3

    ОтговорИзтриване