May Wrap Up and June TBR


Здравейте, хора! Този месец мина отново неусетно..и остава само още един месец до края на учебната година, йей! Погледнах към Goodreads и съм много щастлива. Май месец беше великолепен за мен от страна на книги! Въпреки натоварения ми график, имах доста време за четене. Да преминем към книжната равносметка. Този месец прочетох общо девет книги. Няма да се задълбочавам, разказвайки за всяка книга по-отделно, поради причината, че го направих в миналия си пост, който можете да видите тук. Ето и книгите, които прочетох:

1.’’Връзка.’’ от Рейнбоу Роуъл. - Ревюто и ще откриете тук.
2.’’Двор от рози и бодли.’’ от Сара Дж.Маас.
Тази книга не беше включена в маратона. Книгата беше уникална, страхотно начало на новата ми любима поредица! Стискаше ме от началото до края и просто нямам търпение сега да се сдобия с втората от поредицата, чувам прекрасни неща относно нея! Пълното ревю на книгата, можете да откриете тук.
3.’’Леден Блясък,’’ от Луиз Патън.
4.’’Съчинения в 4 тома. Том 1.’’ от Иван Вазов
5.’’Елинор и Парк.’’ от Рейнбоу Роуъл.
6.’’Богат, Беден.’’ от Ъруин Шоу.
7.’’Просяк, Крадец.’’ от Ъруин Шоу.
8.’’Пипи Дългото Чорапче.’’ от Астрид Линдгрен.
9.’’Never,Never.’’ by Colleen Hoover and Tarryn Fisher
Тази книга също не беше включена в маратона.Общо взето, книга за глупави тийнейджъри, на които съдбата им поднася мистериозни несполуки с идеята да ги превърне в по-добра версия на самите тях. Книгата ми хареса много, страхотно начало на друга хубава поредица! :) Пълното и ревю ще откриете тук.


И с девет книги приключва месец май за мен! Нямах никаква представа, че ще успея да се справя с маратона и ще прочета всички тези книги, поради това, че месеца ми беше доста натоварен, но благодарение на ваканциите и междучасията в училище се справих! Юни месец ми се очертава, честно казано по пълен. Няма да правя голям списък, само някои книги, които ще прочета. Едната книга, която ще започна е ‘’Изборът.’’ на Кийра Кас от поредицата ‘’Изборът.’’, както и ‘’Елитът.’’ на Кийра Кас от същата поредица. Най-накрая се реших да дам шанс на тази поредица. Третата книга, която си набелязах е ‘’Моят път към теб.’’ на Никълъс Спаркс. Филма не съм го гледала, затова първо ще прочета книгата..Другите две книги, които също си набелязах са на Джон Грийн. Едната е ‘’Множество Катрини.’’, а другата е ‘’Сняг Вали.’’. Дам тези две книги също си ги бях набелязала отдавна и сега май им дойде времето.  Надявам се месецът да е бил успешен, както за мен, така и за вас! Пожелавам Ви един също толкова успешен юни месец и успех с всички класни и изпитвания, които ви предстоят! Успех и на мен! J



-Мари.

You May Also Like

0 коментара