Читателски книжен маратон за месец май 2016 - Wrap Up.

Въпреки натоварения месец се справих отлично! Седем от осем книги. Сега, мога да обобщя как премина изминалия маратон, за мен. Много съм доволна от себе си. Наистина бях много натоварена покрай училище.. приготовления за класни, изпитвания. Въпреки всичко се мотивирах още в началото на месеца.

Най-напред се захванах с ‘’Връзка’’ от Рейнбоу Роуъл. Тя попадна в категорията : Книга, която сте започнали, но е останала недовършена. Книгата, ми хареса адски много! Грабна е анотацията и това, че авторката прави нещо нетипично за нея. Ревюто на книгата, можете да прочете тук.

След ‘’Връзка’’ прочетох ‘’Леден Блясък’’ от Луиз Патън. Тя е в категорията : Книга, за която все не ви остава време, а имате от цяла вечност. В тази книга, авторката разкрива неизвестни до сега факти, относно трагедията пред 1912 година, а именно потъването на Титаник. Книгата не ми беше толкова интересна, може би е заради това, че съм гледала филма над 10 пъти..Забавих се около 4-5 дена върху книгата, но въпреки всичко я свърших. 

Продължих със ‘’Стихосбирка’’ от Иван Вазов. Попада в категорията : Книга от нетипичен за вас жанр. В тази категория, си бях набелязала две книги, от която едната беше на английски език. Заради това, съм прочела седем от осем книги. Започнах я, но не стигнах до никъде. Затова останах с тази книга. Задълбочих се в стихотворенията, трогнаха ме адски много! Ще я препрочета, сигурна съм в това!

След ‘’Стихосбирката’’ прочетох ‘’Елинор и Парк’’ отново от Рейнбоу. Тя е в категорията : Книга, която препрочитате. В тази категория, отново заложих две книги. Едната е тази, другата е ‘’Пипи Дългото Чорапче’’, с която завърших маратона. ‘’Елинор и Парк’’ съм я препрочитала два пъти, следователно това е третия път. Отново ме грабна адски много! Трябва да се прочете, за да изпитате това, което изпитах аз при четенето и.

Продължих с две книги, които попадат в категорията : Класика. Това са ‘’Богат, Беден’’ от Ъруин Шоу и продължението и ‘’Просяк, Крадец’’ отново от същия автор. Книгата е изключително интересна, защото предава по един доста различен начин една семейна динамика. На пръв поглед книгата изглежда скучно, но щом Ъруин Шоу я е писал, повярвайте ми.. книгата ще ви грабне и няма да ви остави намира. Продължението на книгата е не по-малко интересно!

Завърших маратона с ‘’Пипи Дългото Чорапче’’ от Астрид Линдгрен, както ви казах по-горе. Книгата ми хареса отново, както преди.. върна ме в детството ми..

Отново казвам, че съм изключително доволна от резултата. Благодарение на този маратон, се научих да си разпределям всяка една задача и да има място за четене и то в доста големи количества. За напред ще участвам непременно в други маратони! :)


-Мари.

You May Also Like

0 коментара