Burn, Rewrite or Reread Book TAG.

Здравейте! Не знам, за кой път трябва да се извинявам, че съм неактивна.. повярвайте ми толкова много искам да пиша в блога, но просто обстоятелствата ме поставят така. За днес съм ви подготвила един доста интересен и измъчващ таг. Благодаря много на Ади, че ме е тагнала! <3 Аз на свой ред тагвам Ева, Гери, Румяна и Зин. Правилата на тага са следните : Избирате си книги, пишете им заглавията на листчета, които сгъвате и разбърквате. След това теглите три и от тях избирате, коя да изгорите, пренапишете или препрочетете. Аз си избрах 12 книги, което означава че ще направя четири рунда, но вие можете да си изберете всяко число кратно на три. Забавлявайте се, пазете си сърцето и приятно четене!



1 Рунд
Книгите, които изтеглих са :
‘’Фенка’’ от Рейнбоу Роуъл
‘’Къде си Аляска’’ от Джон Грийн
‘’Онова лято’’ от Лорън Уилиг

Ох, леко сложен избор, но не толкова че да се замислям до висока степен. Задължително ще препрочета ,,Фенка’’ . Това е една много сладка и лека книга, която аз лично много харесах. ,,Онова лято’’ книга, която също много ми хареса, но мисля да пренапиша някои неща.. ,,Къде си Аляска? ‘’ ти гориш..
*още от сега ме заболя сърцето, нататък не знам.. дано ми е лесно *
* стиска палци *

2 Рунд
Книгите, които изтеглих са :
‘’Всеки ден’’ от Дейвид Левитан
‘’Без Хоуп’’ от Колийн Хувър
‘’Хартиени градове’’ от Джон Грийн

Тук книгата, която ще препрочета несъмнено ще е ‘’Без Хоуп’’ . Както Ади и аз се замислям, да върна книгата на Джон ‘’Хартиени градове ‘’  и да пренапише финала, защото бях крайно разочарована, няма как да се приеме! Ако това го нямаше, книгата е много хубава! За жалост, книгата която трябва да изгоря е ‘’Всеки Ден’’ . Книгата ми хареса, но просто ‘’Без Хоуп’’ надскочи очакванията ми.

3 Рунд
Паднаха ми се :
‘’Елинор и Парк’’ от Рейнбоу Роуъл
‘’Вината в нашите звезди’’ от Джон Грийн
‘’Алена Кралица’’ от Виктория Айвярд

‘’Елинор и Парк’’ толкова сладичка книга, без да се замисля ни най-малко отива към препрочитаните книги! Колебая се..доста хора казаха положителни мнения, относно ‘’Алена Кралица’’ , не ме спечели особено, може би заради излишните описания на двубоите, не знам.. но отива за пренаписване. ‘’Вината в Нашите Звезди ‘’ , колкото и да харесвам книгата.. финала не ми хареса.. за жалост книгата ще гори..

И последен 4 Рунд
Иии книгите са :
‘’Крадецът на книги’’ от Маркъс Зюсак
‘’Баба праща поздрави и се извинява’’ от Фредерик Бакман
‘’Обещание’’ от Карина Хали

Ахх.. ‘’Крадецът на книги’’ тоолкова любима книгааа! *съжалявам за удължаването на буквите, обожавам я просто* Наистина невероятна, непременно отива към препрочетени книги. Мисля, че не беше нужно да казвам, но трябваше да се изтъкне. ‘’Обещание’’, книга която не е толкова оценена, за колкото заслужава. На краят на тази книга, просто виках, крещях, блъсках..Исках да скоча и да удуша определени хора в книгата, но уви..не можах. Затова  книгата отива за пренаписване.. самият финал, иначе всичко друго ми хареса! ‘’Баба праща поздрави и се извинява’’ не ме грабна въобще, съжалявам, но ще гориш.

Мислих си, че избора ще ми е по-труден..но ми беше средно .. хем лесно, хем трудно. Надявам се тага, да ви е бил интересен! <3


-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Мари,радвам се, че направи тага! Беше ми интересно да прочета какво си избрала ;дд И се замислям дали да не прочета "Обещание" и "Онова лято" по-скоро ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Беше удоволствие за мен! Ще чакам да ги прочетеш, мила! <3

      Изтриване