I Love Spring TAG

Здравейте! Не, не сънувате, нито сте се объркали..да аз пиша пост! Живота ми ме мрази, поставил ме е в такива условия, че книгите и блога са на много заден план. Първо училището и тестовете ме стискат здраво за врата, миналата седмица бях с изкълчен крак ( вече съм по-добре. ) , а сега съм болна от бронхопневмония. Нямам думи просто.. Така са ми изтощени силите, че едвам се предвижвам до хола и обратно в моята стая. Реших днес да се стегна малко и да направя един таг – пост свързан с пролетта. Малко късно, но Честита Пролет. <3 Стига съм се бавила, да преминавам към тага. Тага видях от Гери. Аз на свой ред тагвам Ади, Ева и Румяна. <3


1.Каква е пролетта, там където живееш?
Много красива! Дръвчетата са разцъфнали. Всичко оживява и придобива, нова красота. Времето е много променливо, един ден дъждовно, друг слънчево, но все пак сме още март.

2.Най-очакваното излизане на книга, тази пролет.
Много се вълнувах и чаках с нетърпение една книга, тя вече излезе, но аз още не я притежавам, а това е именно ,,Сезонът на злополуките.’’ Има още една, която още не е излязла и я чакам с нетърпение, а това е ,,Елизабет е изчезнала.’’ от Ема Хийли. Това ще е първата ми книга от този жанр – Крими и мистерия, но анотацията ме грабна много силно!

3.Покажи корица, която ти напомня за пролетта.
Нищо, че се казва ,,Онова лято’’ много ми напомня за пролетта с тези листенца по корицата. Също и ,,Възпламени ме'' . 



4.Къде ще четеш тази пролет?
При баба.

5.Намерете корица със слънцето на нея.
Тази книга ми се струва доста слънчева и красива.



6.Кои са любимите ти пролетни четива?
Аз не си разпределям книгите по сезони. Чета това, което ми се чете или което съм си планирала за даден месец. Пролетта е цветя и дървета. Тя е сезона за леки и романтични книги, четейки ги под някое дърво, легнали в тревата.

7.Намерете книга с много различни цветове по нея.
Тази е доста цветна и разнообразна, дано я преведат в скоро време!



-Мари.

You May Also Like

2 коментара