The Seven Deadly Sins TAG.

Здравейте! Отново съм тук, след кратък застой. Реших поста, да е таг.. а именно The Seven Deadly Sing Tag. Благодаря на Румяна, за предоставената възможност. Аз на свой ред тагвам Ева и Ади. <3

1.Коя е най-евтината ти книга? Коя е най-скъпата ти книга?
Ами за най-евтината книга не мога да се сетя.. може би ще е някоя с детски приказки около 5 лева. За най-скъпата ми книга в материалния смисъл е около 17 лева. А за най-скъпата ми книга, като ценна .. хм може би всички! Всички са ми много скъпи!

2.С кой автор имате love/hate връзка?
Хм, наистина адски много обичам Маркъс Зюсак, Кристина Лорен, Колийн Хувър, Рейнбоу Роуъл. Кой мразя.. за сега никого.

3.Коя е книгата, която ви кара да я препрочитате отново и отново?
За момента е ,,Крадецът на Книги’’ от Маркъс Зюсак и ,,Фенка’’ от Рейнбоу Роуъл.

4.Коя книга сте зарязали, защото ви е домързяло да я прочетете?
По принцип не ме мързи да чета, просто обичам да чета. Не съм зарязвала поради тази причина, а просто че книгата не е това което съм очаквала.

5.Коя е книгата, за която говорите най-много с цел да звучите по-интелигентно?
Няма такава книга.

6.Какво най-харесвате в мъжките персонажи?
Ох.. мале, оцели в десятката. Харесвам всяка една подробност от тях от главата до петите. Самият характер. Как се държат с половинките си..

7.Коя е книгата, която искате да получите като подарък?
Доста са книгите, които искам да получа или да купя със собствени средства. Списъка е дългичък.


-Мари.

You May Also Like

2 коментара