February Wrap Up and March TBR.

Здравейте! Настъпи отново краят на месеца и идва ред за нова книжна месечна равносметка. Както и дойде момента, в който да си набележа книги за идния месец март. През февруари месец съм прочела 7 книги. С една повече от миналия. Напреднах с годишния си списък в Goodreads – 13 от 60 книги. Това е много добре и напредвам лека полека. Като за начало на този месец си бях набелязала четири книги, но ги увеличих и замених едната.


1.,,Алена Кралица.’’ от Виктория Айвярд.
Книгата беше в хартиен вариант. Зарязах я за известно време, но реших да и дам втори шанс и не съжалявам за избора. Ревюто и можете да откриете като кликнете тук.

2.,,Онзи ден.’’ от Фабио Воло.
Книгата беше в хартиен вариант. Получих я като подарък и останах много очарована! Ревюто и можете да откриете тук.

3.,,Антигона.’’ от Софокъл.
Книгата беше в хартиен вариант. Наложи ми се да я прочета, за училище и попадна в списъка с прочетени книги за месеца.

4.,,Да изгубиш Хоуп.’’ от Колийн Хувър.
Книгата беше в хартиен вариант. Хареса ми много повече от колкото първата книга! Ревюто и можете да прочетете тук.

5.,,Абсурдни времена.’’ от Добромир Банев и Маргарита Петкова.
Книгата беше в хартиен вариант. Получих я като подарък, от доста време насам. Най-накрая реших да прочета невероятната стихосбирка. Няма да пиша ревю за нея, но като оценка бих и дала 5/5.

6.,,Този Мъж.’’ от Джоди Елън Малпас.
Книгата беше в електронен вариант. Имах нужда от такава книга, нищо общо с 50 нюанса сиво, както казват всички. Ревюто и можете да прочетете тук.

7.,,Под Този Мъж.’’ от Джоди Елън Малпас.
Книгата беше в електронен вариант. Втората книга от поредицата ,,Под Този Мъж’’. Ревю не смятам да пиша, но книгата си заслужаваше и несъмнено чакам третата част. Оценката ми в Goodreads e 5/5.

Общо прочетени страници за месеца : 2560 страници.


Март месец не ми се очертава, като зает месец, но засега съм планирала няколко заглавия. Със времето, ще добавя още.

1.,,Аз Преди Теб’’ от Джоджо Мойс.
Тази книга имах намерение да я чета този месец, но не ми стигна времето затова бързо преминава в списъка ми за този.

2.,,Друговремец’’ от Диана Габалдон.
Тази книга, задължително  трябва да присъства в списъка ми. Препоръчана ми е от моя приятелка, за да изпълня едно от годишното си предизвикателство.

3.,,На Светофара’’ от Доротея Петрова.
Получих възможността, да направя ревю на тази книга и сега е точния момент.

4.,,Слепият Херцог’’ от Теса Деър.
Много искам да я прочета, затова бързо идва в списъка ми.

За сега са това, със сигурност ще добавя поне още две три. Пожелавам на всички Ви един ползотворен месец, с много много книги! Кои са книгите, които вие избрахте за следващия месец?


-Мари.

You May Also Like

0 коментара