,,Този мъж'' от Джоди Елън Малпас - Ревю

Издателство : Егмонт
Автор : Джоди Елън Малпас
Страници : 524
Оценка в Goodreads : 5/5


Като за увод, искам да кажа че авторката Джоди Елън Малпас, си е свършила работата невероятно добре! Историята ни хваща и ни държи до край..Изключително трудно ми беше, да оставя книгата, но след като свърши се наложи..Книгата е невероятна и утре започвам втората част! Нямам търпение.. Нека отиваме към същинската част, на това ревю.
Добре! Всичко започва с едно момиче, развиващо се в кариерата си на интериорен дизайнер – Ава О’Ший, която един ден получава заявка за работа по нов проект – Имението. Когато идва дългоочаквания ден, тя очаква, че ще прекара една сериозна дискусия с арогантен, дебел тип, с излъскан костюм приличащ на телоохранител. Но щом стига офиса на ,,собственикът’’ Джеси Уорд, представите и се развиват по съвсем различен начин. Пред нея стои един бог, слаб, с невероятно тяло, бяла риза и прилепнал панталон, с невероятни зелени искрящи очи и мръсно руса коса...
Той се влюби в Ава..следваше я постоянно, обаждаше и се, изпращаше и цветя ( лилии, ако сте видели оригиналната корица е с лилии на нея. ) От време на време ми ставаше досадно, че Ава бяга от далеч от него и бедния Джеси  постоянно бяга след нея ( отново и отново ).
Джеси е като останалите персонажи в романите, които съм чела. Типичната мъжка роля с тайно минало. Сега като си помисля, за това че е доста тъмно и болезнено минало тръпки ме побиват. В първата книга, ние не знаем много за Джеси всъщност, това ме разочарова най-много. Надявах се, за малко повече светлина върху миналото му, но уви не получих..И разбира се той се влюби много тежко и бързо.
Ава. Има едно нещо, което я различава от другите персонажи в романите. Няма да споменавам какво е.. дочух че го има в третата книга. Не съм стигнала до нея книга, а се издразних още от сега. Ава е идиот. Тя е като изтривалка. Една секунда тя е : ,,Искам Джеси толкова много’’ , а след това тя е всичко, като : ,,Не не мога да попадна в ръцете му като кокона.’’
Като цяло историята ми хареса. Дадох и пет звезди, защото точно от такава история имах малко нужда и наистина ми хареса. Това зависи от настроението ви да знаете, колко звезди ще и дадете.

Любими цитати :
,,Докосването му е пристрастяващо. Той е пристрастяващ. Аз съм напълно пристрастена.’’

,,Всичко е много по-поносимо, когато си до мен, Ава. ‘’

,,Искам да си стоя залепнала за теб.’’


-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Много се радвам, че ти е харесала книгата. Аз също и дадох шанс преди около месец и останах много доволна. Написала си страхотно ревю ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много! :) <3 Пращам ти топли прегръдки!

      Изтриване