,,Да Изгубиш Хоуп'' от Колийн Хувър - Ревю.

Издателство : Егмонт
Автор : Колийн Хувър
Страници : 304 
Оценка в Goodreads : Ако имаше възможност да дам повече.. 6/5 .. 6 ГОЛЕМИ ЗВЕЗДИ! 


,,Да изгубиш Хоуп’’ втората и последна книга от поредицата. Повечето ще си кажете, че няма смисъл да се прочете. Но книгата не е безнадеждна, това е пътуване с Дийн и там има много нов материал, различаващ се от първата книга. Това е нова история, разказана по същия график, но е абсолютно необходимо да се прочете. Това е една друга история, която трябва да се чете, за да разберете всичко. Книгата, я прочетох на един дъх..точно за час..просто съм удивена от силата и, както и от магията и.
Добре, да отиваме към същинската част. Ако сте били един от читателите, като мен, които са абсолютно издухани от ,,Без Хоуп’’, то ,,Да изгубиш Хоуп’’ е също толкова луда. Тя е написана от един съвършен робот, който е известен на тази планета като човешкото създание Колийн Хувър. Колийн просто опроверга всички мои очаквания от първата книга. Сигурно всички сте чували за това, колко добри са романите и. Е ,,Да изгубиш Хоуп’’, очевидно не може да бъде нещо по-малко грандиозно.  Наистина не знаете почти нищо за Дийн Холдър..все още. След това можете да прочетете тази книга и тя става част от вас. Аз заех неговото място, докато четох..неговата гледна точка, неговия ум, в тази история аз бях тотално издухана от магията на ,,Безнадеждната’’ серия.
Толкова много доброта има в този роман, когато Скай разказа историята си..помислих, че нищо няма да я надмине.. но уви. В тази история Колийн копае много дълбоко и стане ли дума за сърцето, неговата връзка с Лес е много дълбока и силна. Говори се и за това как той се нуждае от пространство, от Скай.. В този роман, той пише до Лес, мъртвата си сестра. Те са брутални, тежки, тъжни, понякога смешни, но винаги красиви..тези писма са точно това, от което имах нужда и перфектно улавя емоциите ми.
Най-странното беше, че Колийн ме притегли толкова дълбоко в историята, в гласа на притежателя, че забравих всичко за Скай ( Хоуп ) и бях напълно потопена в проблемите. В ,,Без Хоуп’’ не разбирах Холдър, не по всяко време, но не и до края. Но тук го разбирам напълно. Този човек е толкова раздвоен между Хоуп и Скай и Лес и самоубийството на Лес.
Имам да кажа много неща, но вие трябва да изпитате чувството. Ще завърша с няколко заключителни ВАЖНИ изречения.

○ ,,Да Изгубиш Хоуп’’ трябва да се прочете ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, за да се разбере пълната картина. Първата част на книгата е само едно парче от пъзела ви – необходими са ви и двете части за да може пъзела да бъде завършен до край!
Сега разбрах чудото на тази книга!

Любими цитати :
,,Ама че ирония а? Преди тринайсет години и обърнах гръб и и съсипах живота. А сега, ако не си тръгна отново, пак ще я съсипя. Въобще, каквото и да сторя, всичко е загубено. Напълно безнадеждно. ‘’
,,И като казвам съвършено, имам предвид съвсем несъвършено, защото си има безброй недостатъци. Но пък всичките и недостатъци така ме привличат, че ми изглежда напълно съвършена. ‘’


-Мари.

You May Also Like

0 коментара