Valentine's Day Book Tag.

Здравей от мен! Честит Свети Валентин! Честит Трифон Зарезан! Честита неделя, ако сте като мен и не празнувате нищо! Реших, леко да вникна в цялата тази атмосфера около мен, в която целият Facebook е пълен със сърчица, мили послания и подаръци към любимите си половинки и хора пиейки вино. Този таг ми се стори чудесната идея, да вникна в този ден.


1.Любимата ви двойка – Искате да имате такава връзка.
Любимата ми двойка, хм. Много харесвам двойките от поредицата ,,Красив’’ на Кристина Лорен. Връзката помежду им е толкова силна..Също много харесвам и Макс и Стела от ,,Един удар на сърцето’’ на Теодора Костова.

2.Връзка, която не се е получила. Вие искате те да се съберат, но това така и не се е случило.
Като се замисля май това са Куентин и Марго от ,,Хартиени градове’’ на Джон Грийн. До края стисках палци, че той ще я намери и може да се получи нещо между тях..но уви..не.

3.По кого сте си ,,падали’’. Независимо от персонажа.
Мисля, че съм си падала по доста от героите в книгите, които съм прочела. Харесвам адски много Бенет Райън от ,,Красив Негодник’’ на Кристина Лорен, отново споменавам Макс от ,,Един удар на сърцето’’ на Теодора Костова, както и не оставям и Дийн Холдър от ,,Без Хоуп’’ на Колийн Хувър.

4.Най-ужасната връзка. Винаги сте искали двойката да се раздели, защото те са твърде различни и според вас не си подхождат.
Ами мисля, че няма такава връзка. Поне в момента не се сещам. Героите от книгите, които съм чела просто си пасваха като едно цяло.

5.Вашият любим любовен триъгълник.
Не съм чела книги с любовен триъгълник, поне до колкото си спомням.

6.Вашата любима трагична любовна история. Нещо като Ромео и Жулиета.. ( и без спойлери. )
Само ще кажа ,,Вината в нашите звезди’’ от Джон Грийн.

И като за финал няма как да не отбележа, колко сладки са логотата на Google.. <3





-Мари.


You May Also Like

4 коментара