''Аз преди теб'' от Джоджо Мойс - Ревю

Издателство : Хермес
Автор : Джоджо Мойс
Страници : 408
Оценка в Goodreads : 5/5 



Преди да започна с ревюто на книгата, искам да кажа няколко думи за корицата.. Не знам дали само на мен, но оригиналната корица ме впечатлява повече, от колкото тази. Самият шрифт на буквите, червеното.. всичко ме грабва по нея. Колкото до книгата, тя е прекрасна, невероятна, истинска.. Това е една от малкото книги, която е успяла да ме разчувства толкова силно! Книгата е изпълнена с много истини и стойностни уроци, които ме накараха да се замисля над това, колко е ценен живота!
Лу Кларк знае много неща. Тя знае колко стъпки са между спирката и дома. Тя знае, че обича да работи в кафенето. Питате се какво Лу не знае ли? Тя не знае, че е на път да загуби работата си. Когато това се случва, животът и се преобръща с краката нагоре. Тя е принудена да си намери нова работа, а безпаричието в което се намира я кара да се чувства като парцал.  Опитва какво ли не, но без успех. Тогава и се предлага възможност да бъде лична асистентка  на мъж с увреждания, тя решава да опита, мислейки, че ще бъде ‘’детегледачка’’ на възрастен човек. Оказва се, че е млад мъж – Уил Трейнър, който е прикован в инвалидна количка заради пътен инцидент.
Преживях целия спектър на човешките емоции, докато четох ‘’Аз Преди Теб’’. Джоджо Мойс е създала съвсем перфектната история! Първото нещо, което забелязах за стила на авторката, е че е по-различна от всяка друга авторка, която някога съм чела преди. Писането от гледната точка на Лу Кларк, Джоджо Мойс използва една непринудена и забавна форма на разказване на истории. Моментално се усеща връзката между двамата герои.
Лу беше като шампанско, изобретателна и имаше чувство за хумор. На 26, тя не знае какво да прави с живота си – или, ако тя трябва да направи нещо повече, я обхваща това, което тя позволява да се случи. Уил беше труден , той е човек който е загубил всичко – включително и желанието му да живее. Въпреки всичко това Уил държи здраво на чувството си за хумор.
Хората, които допринасят за историята са бащата на Лу ( весел човек ) , майка и ( обсебена от начина, по който тузарските хора живеят )  и  сестра и ( егоистична на моменти ) . Всеки герой носи нещо прекрасно за мен и това е наслада за четене. Очевидно е, че връзката на Луиза и Уил е блестяща точка за тази книга. Изпитах всякакви емоции при четенето на тази книга. Имаше смях, сълзи, стоплящи сърцето моменти и ями на отчаянието. Бях въвлечена в тази история напълно и съвсем и не можех да бъда по-щастлива. Това беше история за възможността и правото да направим свои собствени решения, а също да не се страхуваме да поемаме рискове.
Аз бях напълно унищожена след края. Имах чувството, че всичките ми емоции са били излъгани от мен временно, докато аз се задушавах от всичко случващо се. И все пак – аз не съжалявам. Развълнувана съм за продължението на книгата ‘’След Теб’’  *която се надяваме да се преведе възможно най-скоро * , но и също се чувствам така, сякаш една книга е достатъчна.
Преди да завърша ревюто си, искам да кажа колко се радвам, че ще излезе филм по книгата и то съвсем скоро. Също съм и много доволна от прекрасния актьорски състав.
Ако сте дори и късче любопитни за тази уникална история за любов, тичайте и си я купете веднага. Вие няма да бъдете разочаровани.

Любими цитати :
,,Притежаваше толкова интелектуална енергия, а не можеше да я оползотвори. Това му се отразяваше. ‘’

,,Понякога, Кларк, ти си единственото, което ме кара да ставам сутрин. ‘’

-Мари.


You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотно ревю, сега искам още повече да прочета книгата! *-*
    П.С.: Джоджо Мойс не е ли жена?! :D В началото и аз се подведох по името.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, много се радвам, че те мотивирах да прочетеш книгата! <3 Да, разбрах, съжалявам за объркването, наистина е доста подвеждащо.

      Изтриване